Babycall?

emma1

Betatt av forumet
Noen som har tips om en god babycall?
Eneste jeg har bestemt meg for er at jeg skal ha med kamera:) Er en jungel av tester og artikler på hva som skal være best, men føler jeg bare leser meg til forvirring.

Noen med tips eller egen erfaring?

Ingen erfaring med babycall med kamera. Jeg har den fra Clahs Ohlson, men til gjengjeld bor vi i det minste huset så trenger ikke noe veldig avansert. Har vært veldig fornøyd med den jeg har, billig og fungerer godt :)

Bestilte den fra Neonate som skulle være best i test. Med camra. Aldri prøvd med camra så jeg er veldig spent:)

Har hatt avent sin med kamera og syns den var helt ok. Vi hadde eneste problemer med signalene siden den bruker samme bølgelengder som en del elektroniske apparater. Den datt feks ut når vi brukte mikrobølgeovnen, og appletv. Rekkevidden på videosignalet var kanskje 20-30 meter, så kunne ikke gå så langt fra husveggen før det datt ut. Det er det sjelden behov for heller:) kvaliteten på bildet var mer enn bra nok og den var akkurat passe sensitiv. Lite minus at kameraet måtte være plugget i stikkontakten hele tiden. Batteriet i foreldreenheten sluttet å fungere, og vi fikk derfor igjen pengene siden vi ville prøve et annet merke neste gang.

Denne gangen har vi gått for neonate sin videobabycall. Den kom best ut i test på tv2 hjelper deg. Har ikke fått testet den så mye enda, men den kan festes på mange ulike måter i motsetning til avent sin, bla. På barnevogn. Begge enhetene er også oppladbare. Gleder meg til å få testet den mer ut snart :)

Jeg forstår ikke helt greia med kamera jeg.... noen som har gode grunner til å ha d?

Back
Topp