Babycall

stiina

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Hvilken babycall skal dere ha? Usikker på om vi skal ha med kamera eller ikke. Vil hvertfall ha en som er oppladbar å ikke trenger at strømledningen står i hele tiden[emoji4]

Vi har en liggende inni skapet fra sist, en avent. Men den beygnte å fuske litt mot slutten mener jeg å huske, og skurret veldig. Jeg har veldig lyst på en med kamera. Og ja, begge enhetene må være oppladbare så den kan ligge ute i vogna. Men har ikke sett så nøye på det enda. Sikler litt på neonate sine, da. Håper noen med erfaring kan dele så valget blir lett :D

Skal ikke ha med kamera. Ser svigerinner sitter og nistirrer på barnet hele tiden, den uvanen vil jeg ikke ha. Pluss man må lære seg at man har ikke 100% kontroll på barnet sitt. Synes det er bedre å evt gå inn fysisk å sjekke til barnet en gang i blandt hvis man føler behov. Har ikke hatt med kamera til de andre to heller.

Neonate, uten kamera. Har fra forrigemann i 2015. Superfornøyd :)

Neonate ikke fornøyd med skulle sikkert gått tilbake og byttet den [emoji85] blir sikkert den typen igjen likevel da den er den vi kjenner til. Ville også ha med kamera, men tror det blir som slinsie sier at jeg sikkert blir sittende og se på den.

Jeg MÅ ha en som jeg kan sette på flere enheter til [emoji4]

Har en Philips avent fra sist (2015), funket helt greit :) vurderte også kamera en stund, men droppet det og føler det er helt ok

Jeg har avent fra sist og er super fornøyd med den Ville aldri hatt med kamera selv, mest pga at jeg hadde blitt alt for oppslukt i å følge med hele tiden, men og hørt om flere som blit hakket og at andre kan følge med på din babycall. Skummelt!

Har neonate (uten kamera) og er veldig fornøyd :) Ingen forstyrrelser og lang batteri tid, så man slipper å lade ofte.
Har aldri sett behov for babycall med kamera. Dessuten har jeg så noia for at fremmede, ekle personer skal hacke seg inn på den og se på barnet mitt.

Takk for svar alle sammen[emoji4] Har aldri tenkt på at babycall med kamera kan bli hacket[emoji33] Gruver for at jeg også kommer til å sitte å følge med hele tiden om vi har med kamera, så er nok kanskje greit å ikke ha. Ihvertfall hvis noen andre kan hacke seg inn å se..

Har Avent med kamera. Veldig fornøyd med den. Så har vi neonate også som jeg kjøpte brukt av en venninne. Neonate brukes hvis vi er på tur eller om hun sover i vogna.

Neonate med kamera. Kameraet skrur seg bare på ved bevegelser, som er veldig behagelig. Vi kommer nok til å kjøpe en del til (uten kamera) som da eldste får så får minsten den med kamera. Vi kommer nok til å samsove den første tiden og da er det greit å følge med på at barnet ikke ruller ut av senga [emoji28]

Skal prøve nabby denne gangenxsmile3
Vi ska prøve den i begynnelsen, vist ikke den er brukbar så blir det vell neonate av no slagxsmile3

Vi har en neonate uten kamera som vi har med når vi ikke er hjemme og som vi har brukt i vogna. Samt en avent med kamera, jeg holder på mye ute om kveldene og syntes da det er veldig praktisk å kunne se hva som skjer inne.

Veit ikke hvilken jeg evt skal ha. Hadde ikke på første ungen...om barnefaren kjøper (får billig gjennom jobb) så tar jeg imot :woot:

Har neonate som kan kobles til flere enheter og er superfornøyd kan skru av stråling helt slik at det kun kommer bittelitt "stråling" når barnet lager lyd (andre babycaller har ofte "strålingen" hele tiden). Er og veldig god rekkevidde på den!

Har neonate uten kamera, veldig fornøyd, god rekkevidde. Har venninne som har samme, og hos dem er det ikke alle som signalene når gjennon etasjene fra soverom øverst til kjellerstue pga betong mellom, men neonate fungerer.

Vi har også neonate. Den er billig, enkel og funksjonell og har (som nevnt før her) lang levetid på batteriet. Jeg ville kjøpt den igjen!

Liker og neonate. Veldig lett å ta med seg rundt. Noen har og temp.måler så man kan følge med på temperaturen i vogna/på soverommet. Eneste minus er at begge laderne ble ødelagte etter ca 2 år.

Back
Topp