Babycall

Vi har Avent SCD505. Ingen fancy funksjoner, bare babycall med lys, musikk og mulighet for batteri i begge enheter. Vi er veldig fornøyde! Det hender jeg skulle ønsket at vi hadde kamera på den og, men den gjør jobben sin så pålitelig at jeg er superhappy.

Vi har Avent SCD505. Ingen fancy funksjoner, bare babycall med lys, musikk og mulighet for batteri i begge enheter. Vi er veldig fornøyde! Det hender jeg skulle ønsket at vi hadde kamera på den og, men den gjør jobben sin så pålitelig at jeg er superhappy.
Vi har samme og er kjempefornøyd!! :) Jeg er sjeleglad vi ikke har med kamera, blir stressa bare ved tanken av å ha muligheten til å se på babyen hele tida [emoji14]

Har en helt standard babycall, ti år gammel. Eneste funksjoner er to kanaler, lytt og snakk funksjon på foreldredelen.
Trenger ikke noe mer enn det føler jeg :-)

Vi har lik som Jerva. For oss var det viktig med batteri i begge ender, det hadde vi ikke sist. Og så vil vi ha med kamera da vi samsover hele familien. Ønsker å ha oversikt så ikke storebror kommer til feil side av rommet

Vi har brukt neonate bc6500d til storesøster. Veldig fornøyd. Bra med temperaturvisning (og alarm) og god batterikapasitet. Greit å stille inn hvor sensitiv den skal være. Har mest vært brukt til vogn, da vi ikke føler behov for babycall på natta siden soverommene er i nærheten.

Vi har brukt neonate bc6500d til storesøster. Veldig fornøyd. Bra med temperaturvisning (og alarm) og god batterikapasitet. Greit å stille inn hvor sensitiv den skal være. Har mest vært brukt til vogn, da vi ikke føler behov for babycall på natta siden soverommene er i nærheten.
denne er vel også testvinner i en del tester? har tenkt på denne selv

Back
Topp