Babycall

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Noen som har anbefalinger her? Vi tenker på med kamera, fordeler/ulemper og erfaringer?

Last edited:
*henger meg på*

ImageUploadedByBV Forum1477335868.733335.jpg
Avent er vi utrolig fornøyde med :) kjempe god rekkevidde og faktisk fått mye bruk for vuggesangene.. og kjekt at den skrur seg på kun når ungen lager lyd, sånn dvalemodus er batterisparende:)

Har også avent, veldig fornøyd når vi har kameradelen på en plass og påkoblet strøm hele tiden. Den kan jo ikke brukes ute, så vi har en uten kamera i tillegg, men det er helt genialt med kamera. Har hørt flere har klaget på at signalet detter ut med denne, bare et lite obs.

poeng at det ikke er like enkelt med det kamera i bruk ute ja. Blir litt farting og ute-soving etc og...

Vi skal ha neonate :D Vanlig, uten kamera, det har jeg ikke behov for

Vi hadde uten kamera til førstemann. Det ble til at vi i flere anledninger vekket han da vi kom inn fordi vi trodde han var våken. Med den erfaringen skaffet vi oss kamera til andredame, og angrer ikke!! Nå kan vi skille søvnlyder fra våkenlyder ved å se henne :)
Har forøvrig Avent sin :)

Også jo!
Det eneste som er litt dumt med den er at man ikke kan snakke tilbake fra foreldreenheten. Men jeg lurer på om det har kommet en ny versjon hvor man kan det...??

ImageUploadedByBV Forum1477340674.296367.jpg

Var ei som anbefalte denne her for en stund tilbake. Med kamera og temp. Mener den kan du snakke tilbake gjennom ? Eller tar jeg feil nå? :P

Vi har Neonate. Den er trådløs (viktig hvis du skal ha den ute i vogna), med temperatur, kan snakke tilbake, kan ha flere baby-enheter, kan sette alarm hvis temperaturen blir for lav/høy. Uten kamera, for da tror jeg jeg hadde sittet og stirret på kameraet hele tiden :p Og ikke så klumpete som mange av de andre. Jeg tar den rundt halsen hvis jeg skal ta den med meg. Kjempelang rekkevidde. Trenger ikke vuggesanger ol. det syns jeg blir en uvane hvis baby må ha det for å sove. Anbefaler denne til alle jeg kjenner - fungerer bra uten for mye dill og dall :)

Det kommer ann på når du tenker å bruke det. I hvilke situasjoner.
Her brukte vi det bare litt inne, synes egentlig vi hørte henne med en gang uansett.
Men vi har brukt det hver gang til soving i vogn.
Også på besøk hos folk, hvis hun skulle sove ute i vogna i løpet av besøket eller sov når vi ankom.
Kan også være greit å bruke det ute når man f.eks. skal på kafé og ungen sover ute i vogna.
Og på hytta når hun sover ute i anekset.

Har ikke helt sett behovet for kamera. Vi har smartnova.

Stor fordel at begge er labare så man ikke er avhengig av strømuttak.

Vil gjerne ha en som kan brukes både inne, i vogn og når vi er borte....
Husker ikke hva den heter den vi har hatt før og som er ødelagt for lengst, men var veldig bra den gang da ihvertfall....
Liker de som kun slår ut når det kommer lyder..

Back
Topp