Babycall

Babyinov16

Flørter med forumet
Åssen babycall har dere?

Selv har jeg gått for en med kamera denne gangen, og veldig fornøyd med den hittil(etter å ha testen den uten baby da). Modellen vi har heter: Philips Avent SCD860 :)
 
Vi har neonate, bruker den til kommende storebror enda :) Kjøper bare en babyenhet til :)
 
Vi bruker Phillips Avent SCD 610, er med kamera, har ikke wifi (viktig for oss siden det har vært en del snakk om folk som har fått kameraene sine hacket med det :-/ )
Brukt det i over 1 år og er fornøyde med det :)

Jo også har vi en Neonate som babycall i vogna og når vi er på hytta hvor det ikke er annet enn solcelle strøm, funker bra men er ikke fornøyd med tempmåleren dens, synes den alltid viser samme temp...
 
Vi har ikke kjøpt enda siden jeg ikke vil ha med kamera pga at jeg er redd for at noen skal hack seg inn... å mannen syntes at jeg er super paranoid og syntes vi burde skaffe oss en med kamera...
 
Vi kjøpte neonate. Har ikke testet den ut ennå. Men ville ha uten kamera pga mulig hacking og at det virker enklere å flytte rundt på enhetene fra seng til vogn osv hvis man ikke har fastmontert kamera.
 
Neonate m/kamera :)
 
Vi har ikke kjøpt enda siden jeg ikke vil ha med kamera pga at jeg er redd for at noen skal hack seg inn... å mannen syntes at jeg er super paranoid og syntes vi burde skaffe oss en med kamera...

Er jo bare å kjøpe en som ikke kan kobles på nett da, den vi har kan ikke kobles på nett og kan da heller ikke hackes :)
 
Vi har neonate og et kamera fra Jensen :)
 
Vi har kjøpt den billigste/ enkleste til Neonate. Ser ikke poenget med å ha hverken kamera eller temperaturmåler, eller toveiskommunikasjon for den saks skyld. Jeg vil ha en som har to enheter som går på batteri så jeg kan bruke de i vogna og om kvelden i senga.
Hadde en helt enkel en til mine to første og den dekte mitt behov.
 
Vi har neonate til kommende storesøster, så vi kjøper til en ekstra babyenhet til den :)
 
Back
Topp