Babycall

BimJan17

Flørter med forumet
Jeg har starter å kikke litt på babycaller, men er usikker på hva som er nyttig og hva som bare er overflødig.

For meg er det viktig at den et digital, CE-merket, lett å ha i vognen og praktisk.

Noen som har noen tips eller råd?

Anbefaler neonate sine, de tar liten plass og har lang rekkevidde. Vi har en fra neonate til storebror og blir nå å kjøpe en ny med to babyenenheter, siden den vi har fallt i bakken flere ganger

Neonate!☺️ Beste rekkevidde på 800-meter, tar in null støy. Får i tilegg kjøpt ekstra forskjellige festeanordninger for vogn, seng osv☺️ Man har temp alarm for max/min. Topp modellen kan i tilegg koble på to baby enheter☺️ Har denne modellen selv og anbefaler alle kundene jeg har butikk denne typen☺️

Neonate uten tvil! Har to forskjelligebabycaller, gikk til innkjøp av neonate da den andre vi hadde kjøpt først fungerte veldig dårlig i vogn og på reise. Opplever at det er god rekkevidde og godt oppladbart batteri i neonaten:)

Anbefaler neonate! :) Er veldig bra og tåler en støyt :p

Er det kamera på den? :-)

Har neonate to trådløse enheter? :)
Kjøpte den nyeste superNOVA'n i barsel til tantebarn/fadderbarn. Og den tar rett og slett inn alt for mye støy der de bor. Kommer høye skrapelyder støtt. Supernova som har fått mye skryt, men den passet ikke inn i nabolaget der.

Har neonate to trådløse enheter? :)
Kjøpte den nyeste superNOVA'n i barsel til tantebarn/fadderbarn. Og den tar rett og slett inn alt for mye støy der de bor. Kommer høye skrapelyder støtt. Supernova som har fått mye skryt, men den passet ikke inn i nabolaget der.
Ja, både foreldre og babyenheten er trådløse og tar liten plass :) Noen av modellene kan en ha inntil 3 babyenheter på 1 foreldre enhet :)

Back
Topp