Babycall

Har Neonate fra sist, veldig fornøyd med den. Alle jeg kjenner eller har lest om som har den er fornøyd.

Jeg skal kjøpe neonate:) tenker å kjøpe den som du kan koble til flere babyunits. Greit å ha muligheten til det da behovet kanskje vil komme om noen år;)

Vi har en kamerababycall fra Luvion som vi er kjempefornøyd med. Vi skal kjøpe en ekstra monitor til å sette på lillebror sitt rom så får vi begge inn på samme babycall. Kjekt.

Vi har en enkel en fra Phillips Avent, og en fra IKEA.
Den fra IKEA har vi brukt mest. Den er enkel og grei, og funker veldig fint til behovet vårt: å høre babyen. ;)

Vi har en med kamera fra Philips Avent, hadde den sist og var fornøyd:)

Vi har hatt supernova (til første) og smartnova (til andremann) og vært veldig fornøyd med dem..... Tipper vi kanskje må ha et sett til til lillesøster, for bruker den til minstemann enda, så da får vi se. I så fall blir det nok en med lengre rekkevidde enn smartnovaen, da det ved et par anledninger har blitt litt kort til at jeg kan være med resten av familien utpå isen å fiske mens lille sover... Er kanskje ikke grunn nok, for til vanlig holder det i massevis, men..... ;-) Jeg tenker da supernova eller evt neonate.

Supernova har vi som nå skal brukes for 3dje gang :)

Vi har mange babycaller, så vi slipper å ta med oss til besteforeldre osv. Hos besteforeldre har vi IKEA sin, enkel og grei, med 10 kanaler. Ikkje den beste rekkevidden.
Heime har vi Phillips Avent sin, den har fungert veldig bra i 2 år, men no får me ikkje til å lade foreldreenheten så den er blitt storspiser av batterier.. Har mulighet til å spille musikk og å kommunisere med babyen.
Har kjøpt Neonate no, pga rekkevidden. Skal visstnok være 800 m! Har ikkje heilt vent oss til den endå, men den virker lovande :)

Hadde neonate med storesøster (ble ødelagt for en mnd siden:( )
Så blir nok å kjøpe den denne gang også.. har fått en avent (brukt) men syntes den er så stor og klompete..

Back
Topp