Babycall

Lene93

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Oktoberfruene 2018
Hjelp i havet av babycaller.. noen som har en å anbefale?:)
 
Alle tips jeg har fått har vært Neonate, både venner og butikk:) Så her blir d en fra dem.
 
Vi har Neonate, ELSKER den.
Må nesten aldri lades, viser temperatur, veier lite og kan klippses fast i kalesjen på vogna når hun skal sove (brukes til frøkna enda).

Vi har også bestselgeren fra Avent, men den kan ikke brukes utenfor soverommet. Babydelen er stor og klumpete og ikke oppladbar.
Bruker den til å spille musikk på hver kveld når frøkna skal sove..

Foreldredelen har jeg ikke brukt på lenge..
 
Last edited:
Har kjøpt Phillips Avent med kamera. Den med app Og bare en enhet
 
Har kjøpt Phillips Avent med kamera. Den med app Og bare en enhet
Denne har vi også kjøpt, men tenker kanskje at jeg skal kjøpe en enkel babycall fra IKEA ved siden av for bruk når baby ligger i vogna ute og sover.

Prøvde kameraet i går og syntes at det funka fint :)

Men må man slå på kameraet med knappen på enheten? Litt dumt om en ikke kan slå på kameraet med mobilen.
 
Var det ikke noe med at man kan koble seg på kameraet på babyenheten slik at de som ville kunne se inn på rommet? Eller er jeg på bærtur nå?
Vi har neonate å er superfornøyde :)
 
Vi har nabby, den er superkjekt, bitteliten og enkel. Og så kjøpte vi en sånn kjempebillig med kamera i fjor sommer, husker ikke hva den heter. Men vi bruker det ikke i hverdagen, bor i leilighet... Men på reise/ferie etc så er den kjekk. Men nabbyen er superkjekk om man vil ha temp og lyd.
 
Back
Topp