Babycall

marreh91

Betatt av forumet
Føler at jeg blir mer og mer forvirra for hver produktbeskrivelse jeg leser :p

Hvilke babycalls anbefaler dere, hvorfor og med eller uten video?

Da jeg jobba i barnehagen hadde vi en sånn Phillips Avent, men ser at de har blitt utvikla i det siste med nye funksjoner..
 
Har phillips avent den enkleste av de, scd505 eller noe.. Lurte på å bytte den ut, siden babyenhenten er ganske stor, men den har fungert helt supert egentlig så vi beholder den.
Veldig lett og forstå/betjene. God lyd og koselig musikk. Vi trenger nye oppladbatterier til babyenheten så er den god som gull igjen.
Hadde vi kjøpt ny ville jeg gjerne også hatt slik at man kan se temperatur hos babyen på foreldreenheten.
 
Vi har både avent og Neonate.
Neonate er den absolutt beste!
Suveren på batteritid og lette (kan festes i vogna).
 
Neonate :) suuper fornøyd med den! Hadde avent eller noe med kamera å den måtte vi bare bytte igjen for det var så dårlig forbindelse at den kobla ut hele tiden..
 
Kjøpte det nye avent kameraet, valgte det merket for at jeg var fornøyd med det til storesøster.

Ønsker meg en neon nate til å ha i vognen :)
 
Dette må vi ta oss råd til denne gangen! Hadde ikke sist, kunne jo nesten ikke gå fra bebisen:p skal definitivt ha kamera. Veldig interessert i å se hva alle anbefaler:)
 
Det er viktig å huske på hva du skal bruke den til.

I mitt tilfelle sover barna alltid ute, så jeg trenger en med god rekkevidd og batteritid.
Jeg bruker den også når jeg er på kafé, yoga, hos venninner og barnet sover utenfor.

Avenyen hadde ikke oppladbar babydel, var stor og klumpete (ikke noe sted å plassere den i vogna). Samme ville jo disse kamera babycallene. Ikle spesielt hendig når man er på farten!

Skal man bare bruke de inne, så er det samme hvilken du velger.
 
Neonate :) suuper fornøyd med den! Hadde avent eller noe med kamera å den måtte vi bare bytte igjen for det var så dårlig forbindelse at den kobla ut hele tiden..
Har veldig lyst på denne i tillegg til å bruke ute i vogna så kan aventen stå permanent på soverommene.
 
Har veldig lyst på denne i tillegg til å bruke ute i vogna så kan aventen stå permanent på soverommene.
Vår sto ute i vogna, var oppladbare batterier, utenfor vinduet..Andre delen sto inne på stuborde rett innenfor vindue å likevell klarte den ikke å opprettholde forbindelse..funkert enda dårligere da den sto på soverommet å den andre delen nede..var et kjent problem i følge butikkdama så får håpe de har forbedret den :)
Men neonate har fått 10 poeng av meg altså :) super babycall!
 
Har avent fra forrige. Var veldig fornøyd med den, men samboer vil ha en med temp.måler og som er lettere å ha i vogna siden vi nok blir å ha han mer ute enn forrige :)
 
Noen som har erfaring med Nabby?
 
Har sett at ei jeg jobber med har kommentert den. Hun mener den ikke holder det den lover, og var skuffet over den.....

Okei, d jeg var "redd" for...har egentlig bestemt oss for Neonate;) Takk for svar!
 
Okei, d jeg var "redd" for...har egentlig bestemt oss for Neonate;) Takk for svar!

Har neonate fra sist. Fornøyd med den. Eneste er at vi bor litt tett, så tok inn naboen innimellom! Men hendig, grei batteritid og rekkevidde.
 
Har neonate fra sist. Fornøyd med den. Eneste er at vi bor litt tett, så tok inn naboen innimellom! Men hendig, grei batteritid og rekkevidde.

Godt å høre:)
Tett som i blokk, eller? Vi bor i enebolig, men i byggefelt...håper ikke sjansen er stor for å ta inn andre rundt da:o :p
 
Back
Topp