Babycall

For 2 uker siden,hun er nå 4 år.

Lenge siden vi brukte det sist. Storesøster er 3 år nå. Aldri hatt behov for det hjemme. Bare på reise og på hytta.

Bruker enda, snart 2 år. Men ikke om natta, men om kvelden da soverommene er i 2.etasje :)

Hmm okei, hører dere da når barna våkner ? Har ei som er litt urolig på natta, hun er 1,5 år. Kanskje jeg som er hysterisk assa, for jeg er redd for å gå I dusjen på kvelden I tilfelle hu våkner og gråter.. så føler jeg må ha kontroll om natta, så jeg kan høre om det er noe.. føler ikke for å slutte med det Før hun er stor nok til att hu kan komme inn til oss når hun våkner.. og det er jo en stund til siden vi sover I forskjellige etasjer

Hmm okei, hører dere da når barna våkner ? Har ei som er litt urolig på natta, hun er 1,5 år. Kanskje jeg som er hysterisk assa, for jeg er redd for å gå I dusjen på kvelden I tilfelle hu våkner og gråter.. så føler jeg må ha kontroll om natta, så jeg kan høre om det er noe.. føler ikke for å slutte med det Før hun er stor nok til att hu kan komme inn til oss når hun våkner.. og det er jo en stund til siden vi sover I forskjellige etasjer
Min gutt er seks år, og hvis vi hadde sovet i forskjellige etasjer ville jeg mest sannsynlig enda brukt babycall.
Grunnen til det er diverse plager han har hatt på natten, og hvis han er i underetasjen og skriker for full hals, og vi likevel ikke hører han, så er ikke det særlig hyggelig for han.
Men jeg brukte babycall på natten til han var rundt 3 1/2, da hadde vi soverommene i hver vår enda av leiligheten. Jeg syns ikke du er hysterisk, det er jo du som kjenner barnet ditt best, og vet hvor viktig det er å følge opp når hun blir urolig

Bruker det ennå, han er snart 3 :) Trenger den ikke, men kjekt å ha så vi kan være litt i forkant når han gråter så han ikke trenger å våkne så alt for mye :)

Vi bruker det ennå og hun er 7 år. Vist eg går ut etter hun har sovna og eg ikke har gitt beskjed så legger eg den ved siden sånn hun ikke får panikk når hun ikke finner meg inne.

Back
Topp