aogsersant
Elsker forumet
Kan hende det er en tråd fra før om dette, men hva slags babycall har dere?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg! Har uten kamera til de to andre og det var helt gull å bruke de ute (begge har alltid sovet i vogn ute på dagtid)!Er noen av de med kamera trådløse? Jeg mener vi ikke har behov for kamera, men heller en med trådløs babydel slik at den kan bruker ute i vogna... Mannen derimot, liker duppedingser og vil ha med kamera, men jeg er litt gledesdreper og synes det er bortkasta penger, iallefall om man ikke kan ha den ute...
Enig med deg! Har uten kamera til de to andre og det var helt gull å bruke de ute (begge har alltid sovet i vogn ute på dagtid)!
Viktigst for oss å høre de ja Og, ikke sikker på at jeg hadde klart å la være å stirre på babyen/ barnet hele tiden hvis vi hadde hatt kameraIkke sant! Vet jo ikke om lille vil trives i vogna, men jeg ønsker å forsøke å la han sove ute på dagen
Og da er det jo mest praktisk og nødvendig med en babycall som tåler å være ute, både med tanke på batterikapasitet, hva den tåler av temperatur og hvor mye lyd som skal til fra lille før den slår inn... Alle de der kameragreiene har man kanskje ikke bruk for....
Viktigst for oss å høre de ja Og, ikke sikker på at jeg hadde klart å la være å stirre på babyen/ barnet hele tiden hvis vi hadde hatt kamera
Er veldig fornøyd med Philips Avent sine - god lyd og viser temperatur ute (som jeg syns er greit da barna også sover ute på vinteren når det ikke er over minus 15)!