Babycall

6353550a18ab199017de6887fcbc447e

Denne har vi kjøpt :) aldri brukt babycall med kamera før så det blir moro å teste ut..

Avent Babycall SCD580 har jeg kjøpt. Hadde avent sin uten kamera som første babycall sist, og var veldig fornøyd med den. Har hatt 3 forskjellige babycaller med kamera i ettertid, og det har vært tull med samtlige. Så denne gangen gikk vi for en uten :-)

Vi har kjøpt phillips avent scd 603, med kamera og musikk :)

Mannen har kjøpt en inanny, kun kamera, men også store gutter vil ha mye leketøy så Idag snakka han om at han ville ha en avent med kamera og

Vi har Phillips med video fra forrige gang, ser i mørket også. Funker med strøm. Ikke noe tess med batteri. Vi kanskje også kjøper en vi kan bruke i vogna ute med bare lyd som kan lades opp.

Er noen av de med kamera trådløse? Jeg mener vi ikke har behov for kamera, men heller en med trådløs babydel slik at den kan bruker ute i vogna... Mannen derimot, liker duppedingser og vil ha med kamera, men jeg er litt gledesdreper og synes det er bortkasta penger, iallefall om man ikke kan ha den ute...

Er noen av de med kamera trådløse? Jeg mener vi ikke har behov for kamera, men heller en med trådløs babydel slik at den kan bruker ute i vogna... Mannen derimot, liker duppedingser og vil ha med kamera, men jeg er litt gledesdreper og synes det er bortkasta penger, iallefall om man ikke kan ha den ute...
Enig med deg! ;) Har uten kamera til de to andre og det var helt gull å bruke de ute (begge har alltid sovet i vogn ute på dagtid)! :)

Enig med deg! ;) Har uten kamera til de to andre og det var helt gull å bruke de ute (begge har alltid sovet i vogn ute på dagtid)! :)

Ikke sant! Vet jo ikke om lille vil trives i vogna, men jeg ønsker å forsøke å la han sove ute på dagen :)

Og da er det jo mest praktisk og nødvendig med en babycall som tåler å være ute, både med tanke på batterikapasitet, hva den tåler av temperatur og hvor mye lyd som skal til fra lille før den slår inn... Alle de der kameragreiene har man kanskje ikke bruk for....

Jeg har lyst på denne, men har ikkje kjøpt den enda. Vet ikkje om vi har behov for det, siden vi har alt på ett plan. image.png

Ikke sant! Vet jo ikke om lille vil trives i vogna, men jeg ønsker å forsøke å la han sove ute på dagen :)

Og da er det jo mest praktisk og nødvendig med en babycall som tåler å være ute, både med tanke på batterikapasitet, hva den tåler av temperatur og hvor mye lyd som skal til fra lille før den slår inn... Alle de der kameragreiene har man kanskje ikke bruk for....
Viktigst for oss å høre de ja;) Og, ikke sikker på at jeg hadde klart å la være å stirre på babyen/ barnet hele tiden hvis vi hadde hatt kamera:p
Er veldig fornøyd med Philips Avent sine - god lyd og viser temperatur ute (som jeg syns er greit da barna også sover ute på vinteren når det ikke er over minus 15)! :)

Viktigst for oss å høre de ja;) Og, ikke sikker på at jeg hadde klart å la være å stirre på babyen/ barnet hele tiden hvis vi hadde hatt kamera:p
Er veldig fornøyd med Philips Avent sine - god lyd og viser temperatur ute (som jeg syns er greit da barna også sover ute på vinteren når det ikke er over minus 15)! :)

Ja jeg har planer om å la han sove ute til tross for minusgrader og da er det jo også greit å ha en som både tåler temperaturen og som også viser temperatur :)

Ekspertene sier det ikke er farlig, men de med video gir fra seg stråling hele tiden, mens de med kun lyd kun når de sender lyd....

Vi har en nevnte. Den begynner å bli gammel, men tror den skal fungere ok.

Vi har kjøpt den på salg hos Barnas hus. Trodde den er kjempe fin, kan brukes i utlandet (med wifi, fantastisk for pappa som reiser mye), osv. Men vi får a se når baby er her hvordan den fungerer :) håper det var et godt valgimage.png

Back
Topp