Babycall

Følger denne:). Litt usikker på hva vi går for.. Blitt anbefalt med video, men syns kanskje det er lite praktisk når jeg skal bruke det i vogna...

Sniker fra mai15. Vi har den Philips avent uten kamera som er testvinner, den funker supert på lyd. Har en billig motorola mbp 421 (tror jeg) med kamera, der funker kamera godt men den er dårligere på lyd syns vi. Ingen av disse er noe å ha i vogna.

I vogn tror jeg at jeg ville sett på neonate, de er små og nette.

Tenker på neonate , men den har søsteren min så må nokk finne en anna( ho er kjempe fornøgd med den, så sku gjerne hatt slik eg også) , så det ikkje blir krøll kver gang vi er sammen!

f9988ec56a1819030344c3ca883dd85c

Vi har nylig kjøpt denne, uten kamera og er veldig fornøyd.. Hører veldig godt også at han puster hvis vi har på høyeste.. Hadde tidligere en med kamera som lagde varsel lyder for det minste og var veldig dårlig bilde, og lyd kvaliteten var mye verre en denne. Og dyrere ikke minst

Tenker på neonate , men den har søsteren min så må nokk finne en anna( ho er kjempe fornøgd med den, så sku gjerne hatt slik eg også) , så det ikkje blir krøll kver gang vi er sammen!

Hvis dere stiller inn på ulike kanaler så er ikke det noe problem i det hele tatt, veldig enkelt å endre.

Er veldig greit med kamera ute også synes nå jeg. Greit hvis du ikke kan se vognen, tilfelle katter o.l skulle komme nær vognen. Kjøpte Avent med kamera til første, veldig fornøyd, men laderen gikk fort i stykker

Bør man ha babycall klart før babyen kommer? Brukes det i begynnelsen? Babyen sover jo på samme rom som oftest den første perioden uansett :)

Bør man ha babycall klart før babyen kommer? Brukes det i begynnelsen? Babyen sover jo på samme rom som oftest den første perioden uansett :)

Vi skal, etter planen, på sommerferie i slutten av juni (og kanskje noen turer allerede i helgene før det om været er fint og formen er fin) og da kan det hende vi blir sittende på utsiden og babyen sover inne på hytta og sånt. Hvis ikke tror jeg ikke vi hadde trengt det fra starten, hjemme trenger vi det ikke. :) Vi tenkte derfor å skaffe det på forhånd, men hadde termin vært i august eller senere så hadde vi sikkert ventet til etter fødselen. Jeg er førstegangs, så hvordan det faktisk blir med bruk av babycall denne sommeren vet jeg ikke enda. :p

åååh så koselig med tur å se frem til :D

Bare "vanlig" sommerferie-planer altså, om formen er fin (håper det). :) Det blir vel uansett ikke vanlig første året med baby. ❤️

Babyen sover jo mye på dagen, kan være ok med babycall hvis du vil sitte litt ute i sola mens baby sover inne, eller om babyen skal sove ute i vogna på dagtid. Vi la ungen ganske tidlig på vårt rom når kvelden kom, noen ganger før vi la oss selv, og da var det ok med babycall (har flere etasjer). Kommer selvfølgelig også an på når du føler deg komfortabel med å la ungen sove ute/alene om du trenger det med en gang da.

Back
Topp