Babycall

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har denne?
Prøver å finne info om babyenheten. Om den har batteri og hvor lang levetid på batteriet på babyenheten. Noen som vet? Sist gang sov barna mye ute, viss denne blir lik, noe jeg håper, så trenger jeg at denne er med batteri. Og de bør holde en time/to ute. Den har vunnet testen, men syns det mangler info om akkurat dette..
ImageUploadedByBV Forum1452762939.538785.jpg

Den har vi bestemt oss for å ha! vet ikke hvor lang levetid etc siden vi ikke har prøvd den enda. Men skal være batteri på begge enhetene, men babyenheten er vel ikke oppladbar, så vidt jeg forsto. At den kan stå kobla i til vanlig, men hvis baby sover feks i vogna, så bruker du "vanlige" batterier.

Noen som har denne?
Prøver å finne info om babyenheten. Om den har batteri og hvor lang levetid på batteriet på babyenheten. Noen som vet? Sist gang sov barna mye ute, viss denne blir lik, noe jeg håper, så trenger jeg at denne er med batteri. Og de bør holde en time/to ute. Den har vunnet testen, men syns det mangler info om akkurat dette..
Vis vedlegget 156207
Jeg er veldig fornøyd!!! Vatteri enhet i begge, grei levetid, og hsr vært flott her til lillemor ♡♡♡♡

Noen som har denne?
Vis vedlegget 156207
Vi har den! Og vi bruker den også når junior sover ute. Kan absolutt ikke klage på batteritida. Så jeg anbefaler denne.

Da har jeg bestilt den :) deilig å kjøpe babycall til 500kr istedenfor 1500kr :P budsjettet er bra holdt nå ;)

Da har jeg bestilt den :) deilig å kjøpe babycall til 500kr istedenfor 1500kr :P budsjettet er bra holdt nå ;)
Og deilig når man klarer å miste den ene delen ute i regnvær og ikke legger merke til det før den ble ødelagt. Blir ikke så surt å kjøpe ny da.

Og deilig når man klarer å miste den ene delen ute i regnvær og ikke legger merke til det før den ble ødelagt. Blir ikke så surt å kjøpe ny da.
Oh no! Ja da er det bra det ikke koster skjorten å kjøpe ny :)

Back
Topp