Babycall

Mamma_s

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Marslykke 2016
Når trenger man babycall? Er dette noe man bør ha når babyen kommer eller er det noe man kan kjøpe litt senere? :)
 
Kommer vel litt an på hvor babyen skal sove :) er du alltid i samme rom som babyen trenger du det jo ikke, men skal den sove ute i vogn feks eller på eget rom fra starten av er det jo greit å ha :)
 
Vi har ikke hatt behov for det enda, men nå tenker jeg at vi kanskje kommer til å skaffe da jeg tør å bevege meg litt lenger bort i fra henne på dagtid når hun sover. Og etterhvert begynner å sove ute;)
 
Frøkna sov ute på balkongen fra hun var 4 uker, så vi trengte det realtivt raskt. Babycall er en av de mest brukte babyduppeditt jeg har.
 
Vi trengte den fra første dag etter vi kom fra sykehuset! Mini sov mye ute fra 6dagers alder og la seg i sengen for kvelden lenge før oss (hun er et sovedyr) så da var den også god å ha da vi kunne være på stua/kjøkkenet på kvelden uten å være redd for å ikke høre henne :)
 
Fra dag en . Sitter ikke å vokter babyrommet.

Det holder med en fra Avent uten bilde. Bare så man har lyd.
 
Vi hadde ikke behov den første tiden, men det kommer ann på hvor stort hus du har og hvor babyen sover på dagen/natta.
Vi bodde i så liten leilighet at babyen sov på stua de første 5 månedene. Trengte ikke før hun begynte å sove ute i vogn ved 6-7 måneders alder.
Neonate og Smartnova har lav stråling og to oppladbare enheter.
Greit å kunne ha en som ikke må stå i strømuttak. F.eks. på hyttetur.
 
Ja fra begynnelsen. Spesielt da synes jeg siden gråten var så lav. Jeg synes det er veldig kjekt at på min kan man på foreldreenhwten se temperatur og batteri på Babyenheten.


Og som sagt over bør den være bærbar. Det er særlig når baby er ute at det er behov for den.
 
Back
Topp