Babycall

Vi har ikke brukt babycall så veldig mange ganger. Følte derfor ikke at vi ville bruke mye penger på det. Tror nok egentlig det var litt bortkasta penger for vår del da, for vi fant fort ut at de billige ikke er så veldig bra. Vet ikke hvilket merke jeg vil anbefale, men vil anbefale å kjøpe en skikkelig en dersom dere virkelig skal kjøpe en.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har Philips Avent sin med kamera og har vært veldig fornøyd. Har hørt flere si at kamera ikke er nødvendig, og det er sikkert sant med én baby, men ved tvillinger var det iallefall veldig greit å kunne se hvem som laget lyden også ;)
 
Takk for tips. Kamera tror jeg ikke er nødvendig for oss, men kjekt å vite temp. Viktig at vi ikke får inn andres babycall og at andre ikke har tilgang til vår. Jeg har tittet litt på Nabby, den som er skravlepremie her på bv. Den virker helt super, må se litt mer på den :)
 
Smartnova
 
Vi har Supernova, den var anbefalt når vi kjøpte den for 3 år siden da den avgir lite stråling. Og så viser den temperaturen, noe som er kjempe greit når den lille sover ute :)
 
Vi har Philips Avent Babycall SCD 505. Har ikke termin før i desember, så er ikke testet enda, men de omtalene som finnes av den er gode, og de ligger ofte blant topp 2-3 på forbrukerundersøkelser :)
 
Vi har Philips Avent Babycall SCD 505. Har ikke termin før i desember, så er ikke testet enda, men de omtalene som finnes av den er gode, og de ligger ofte blant topp 2-3 på forbrukerundersøkelser :)
Den jeg også tenker på. Grei pris også.
 
Jeg har avent med og uten kamera. Kjempe fornøyd med begge :)
 
Vi kjøpte Philips Avent Babycall SCD 505. Den har fått gode testresultater, og prisen er akseptabel siden vi ikke kommer til å bruke den så mye.
Jeg er fornøyd med den så langt, har brukt den et par uker om kveldene. Med døren til soverommet lukket hører jeg ikke babyen før han gråter, nå kan jeg gå inn til ham mye tidligere og roe ham ned.
 
Vi kjøpte Philips Avent Babycall SCD 505. Den har fått gode testresultater, og prisen er akseptabel siden vi ikke kommer til å bruke den så mye.
Jeg er fornøyd med den så langt, har brukt den et par uker om kveldene. Med døren til soverommet lukket hører jeg ikke babyen før han gråter, nå kan jeg gå inn til ham mye tidligere og roe ham ned.

Også sett så vidt på denne siden den kommer så bra ut av tester. Men så så jeg en annen variant også på Philips, tror kanskje det var 570 eller noe sånn hvor en får med temperaturmåler og også har mulighet til å snakke til barnet.... Vanskelig å vite hvor mye en kommer til å bruke forskjellige funksjoner.... Men tror vi har kommet frem til at vi ikke kjøper med kamera......
 
Også sett så vidt på denne siden den kommer så bra ut av tester. Men så så jeg en annen variant også på Philips, tror kanskje det var 570 eller noe sånn hvor en får med temperaturmåler og også har mulighet til å snakke til barnet.... Vanskelig å vite hvor mye en kommer til å bruke forskjellige funksjoner.... Men tror vi har kommet frem til at vi ikke kjøper med kamera......
På 505 kan man snakke til barnet i hvert fall.
 
På 505 kan man snakke til barnet i hvert fall.

Oki, da var det kanskje ikke den funksjonen som var ekstra på den andre jeg har sett på.... Sett på litt forskjellige så ikke så lett å holde alle fra hverandre :)
 
Back
Topp