Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på de som anbefaler neo nate. En ting er at den er liten, har flere frekvenser og god rekkevidde, men det beste er at begge enhetene er trådløse. Jeg hadde den alltid i veska med førstemann. Da kunne jeg feks bruke den på kafé dersom vogna stod utenfor vinduet. Eller når som helst ellersDen dyreste neo nate modellen har også temperaturkontroll slik at du blir varslet om det blir for kaldt/varmt i vogna.
Sent from my iPhone using BV Forum
Begge enhetene er oppladbare og det følger med en lader til hver enhet. Du kan lade mens de er i bruk. Rekkevidden må du sjekke på nettet, men jeg har brukt de på danskebåten gjennom et par etasjer med jern uten problemerEr det mulighet for å koble til strøm på den? Og hvor lang rekkevidde har den? Ikke at jeg trenger mange kilometer, men blir fort noen vegger signalene må trenge igjennom.
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Begge enhetene er oppladbare og det følger med en lader til hver enhet. Du kan lade mens de er i bruk. Rekkevidden må du sjekke på nettet, men jeg har brukt de på danskebåten gjennom et par etasjer med jern uten problemer![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det tror jeg garantert den vilDa høres det jo ut som den vil dekke behovet vårt for 2-3 etg med gips og treverkMulig vi går for denne da. Enda en ting mindre å vurdere, diskutere og tenke over
Takker for tipset!
venter lillebror i midten av oktober
![]()