Babycall

BlåIngefær

Blir kjent med forumet
Hei dere!

Vi har begynt å se litt babycall, står i dag mellom Neonate BC-5500A og Nabby. Er det noen som har noen erfaringer/anbefalinger av disse to?

Sent from my iPad using BV Forum

Har hørt mye positivt om nabby men jeg har ikke sotte meg helt inn i det med babycall enda :p alt jeg vet er at jeg vil va en babycall med video overvåkning :)

Sniker fra des - har neonate sel og er veldig fornøyd med den!

Jente 2010 & 2012 <3

Hei dere!

Vi har begynt å se litt babycall, står i dag mellom Neonate BC-5500A og Nabby. Er det noen som har noen erfaringer/anbefalinger av disse to?

Sent from my iPad using BV Forum
Sniker fra desember eg ;-) men eg har den neonate ;-) super fornøyd. Bruka den hver eneste dag siden 15.desember 2012 ;-) like bra :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er så i tvil på om babycall vil fungere hos oss.

Vi bor i en gammel ombygd fjøs med stein/mur som er 60-70 cm tykk.
Wifi fungerer særs dårlig her. Inntaket er på soverommet og dekningen når ikke ned i stuen så jeg er kjemperedd for at en babycall ikke vil virke.
Men jeg my uansett ha en å putte i vogna når h*n skal sove ute.

Noen som vet om en som har kraftig singal?

Jeg er så i tvil på om babycall vil fungere hos oss.

Vi bor i en gammel ombygd fjøs med stein/mur som er 60-70 cm tykk.
Wifi fungerer særs dårlig her. Inntaket er på soverommet og dekningen når ikke ned i stuen så jeg er kjemperedd for at en babycall ikke vil virke.
Men jeg my uansett ha en å putte i vogna når h*n skal sove ute.

Noen som vet om en som har kraftig singal?
Du har ikke ei venninne/venn spm har en du kan prøve? Bare for å teste signal ;-) den eg har har 800m rekkevidde.. og da kan eg gå bak fjøs o.l ute uten at den piper ( Gjør det når signal forsvinner)

Du har ikke ei venninne/venn spm har en du kan prøve? Bare for å teste signal ;-) den eg har har 800m rekkevidde.. og da kan eg gå bak fjøs o.l ute uten at den piper ( Gjør det når signal forsvinner)

Nei ikke som jeg kommer på. Stua mi er en gammel fraukjeller så du kan tenke deg veggene :p

Nei ikke som jeg kommer på. Stua mi er en gammel fraukjeller så du kan tenke deg veggene :p
Ja ;-)
Men går vel ann å kjøpe og bytte innen byttefrist? Ikke alltid slt fungerer som man ønsker når msn kjøper noe.. evt at du sier åssen huset ditt er og om det da er ok om du tester den? ;-)

Ja ;-)
Men går vel ann å kjøpe og bytte innen byttefrist? Ikke alltid slt fungerer som man ønsker når msn kjøper noe.. evt at du sier åssen huset ditt er og om det da er ok om du tester den? ;-)

Bra plan :)

Back
Topp