Babycall

jente86

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har kjøpt Philips Avent babycall med kamera. Er egentlig ikke fornøyd siden den hele tiden mister signal, selvom det bare er 15m mellom enhetene. Og lyden ofte er veldig dårlig! Har derfor tenkt å levere den tilbake. Men er det noen som har anbefalinger om en annen vi kan kjøpe? Vil gjerne ha med kamera :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Om du sku bestemme deg for uten kamera så er den fra avent superbra :) aldri mista signal og hører den minste lyd :) er musikk på den, og kan og snakke i den :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg mener den fra Jensen(?) skal være veldig bra :) Avent sin tar trådløssignalet, desverre. Vi har den etter storebror, og er ikke så veldig fornøyd.

Hørt mye bra om den fra Jensen, men den krever et trådløst nettverk. Så hvis nettverket er nede, funker den vel ikke.. ? Det ville jeg vært litt skeptisk til kjenner jeg ;) Hønemor!

Vi har kjøpt Philips Avent babycall med kamera. Er egentlig ikke fornøyd siden den hele tiden mister signal, selvom det bare er 15m mellom enhetene. Og lyden ofte er veldig dårlig! Har derfor tenkt å levere den tilbake. Men er det noen som har anbefalinger om en annen vi kan kjøpe? Vil gjerne ha med kamera :)

Jeg har den samme (tror jeg), og sliter med signalet om foreldreenheten står i nærheten av laptop og lignende.. men ellers funker den helt fint her :)

Back
Topp