Babycall

Nei aldri hørt om, men den så fancy ut!! Slik kunne j tenkt meg....

Ja jeg også se, men ettersom den er ny i markede så blir jeg litt skeptisk :P hehe..

Har veldig lyst på babycall med video som kan vises på iphone eller android-telefon, men det virker som at de til tider er ustabile; vil ikke koble seg til nettet, mister dekning og henger etter med signalet. Har lest en del om iBaby og Withings baby monitor, og begge disse har slike problemer.
Mulig jeg ender opp med en enkel modell som kun går på lyd. Er så usikker på hva jeg kommer til å ha behov for, og det er jo stor forskjell på prisen også.

Noen som har handlet babycall allerede? Hvilken modell endte du opp med?

Nei, men vet ma'en såg på slike som en brukte igjennom mobilen. Selv om han er glad i teknologi, så ville ikke han ha en slik. Jeg spurte han ikke hvorfor, men han fikk velge. Så etter at vi snakket med ei på Babyshop og Barnashus, så kjøpte vi Avent sin med kamera.

Har kjøpt uten kamera, da jeg vil skjekke uansett om babyen gåter. Pluss at en kameraenhet må ha en riktig plass å stå for å kunne filme riktig. Så ikke like funksjonell om babyen sover ute i vogna. Hadde veldig lyst på med kamera eg og, men føler behovet ikke er helt der for vår del..

Hadde avent med kamera sist, veldig fornøyd med kamera, så vil ha det denne gangen også. Det jeg syns virka så allright med denne er at selvom jeg feks er avgårde en kveld, så kan jeg se snuppa forde :p Hihi <3

Tror det blir SmartNOVA her, minst stråling og helt ok uten kamera. Fikk den anbefalt både i butikk og av en venninne med 1,5 åring.

Har kjøpt den samme :)
Grunnen til at vi falt på denne er pga lyd/bilde kvaliteten som er helt fantastisk.
Pluss at man kan koble den opp mot hele 20 smart telefoner:)

Blir jo en liten gave i seg selv for besteforeldre/tanter og onkler også:)

Har ikke fått den enda, men gleder meg veldig til å teste den ut.

Kjenner jeg har endret litt lysta på den, pga den må være kobla til strøm (?) etter hva jeg har skjønt. Å det er litt dumt , for da kan den ikke være med ut i vogna etc:// ellers virker den super :)

Kjenner jeg har endret litt lysta på den, pga den må være kobla til strøm (?) etter hva jeg har skjønt. Å det er litt dumt , for da kan den ikke være med ut i vogna etc:// ellers virker den super :)
Det stemmer:(

Back
Topp