Babycall

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Bruker dere det?
Jeg skal kjøpe nå, og ser man kan få med temperaturmåler og kamera osv
Har dere noen anbefalinger, er det nødvendig med så fæncy?

Vi skal også kjøpe nå. Tror vi går for avent sin med kamera :)
Tenker det må være kjekt med kamera når stue og soverom er i forskjellige etasjer :)

Jeg har avent sin med kamera som vi kjøpte til storebror. Ikke angret ett sekund på at vi har det :) Veldig kjekt å kunne se om de har sparket av dyna, snudd seg, puster ( :P ), har våknet skikkelig, er på tur ut av senga, u name it! Det eneste negative er at den kan slå inn på trådløsnettet å gjøre dette tregere....

Veldig fornøyd med Philips Avent SCD 535.
Kan prate fra foreldreenheten, styre rolige og fine lullabys fra den. Temperaturmåler og fuktighetsmåler. Den er kjempefin! :)

Jeg har en som heter Super Nova, ingen kamera, men den viser temp. Jeg synes det er greit å se temp når han sover ute i vogna, er veldig fornøyd med den :D

Vi ska og kjøpe ny no.... Hadde super nova te de andre, ingen kamera men me temp....
Aldri savna kamera....
Eg blir å kjøpe en som ikkje e så stor sånn at eg kan ha baby enheten i vogna og når den tid kjem at ho ligg ute i den å søv.....
Å vesst begge enhetan e små e dem lett å ta me seg om mans ka noen plass, ser ikkje før meg at man drasse me seg en sånn me kamera....

ImageUploadedByBV Forum1386794738.288368.jpg
Jeg har disse to.
Liker begge to. Bruker den til høyre i vogna og den til venstre i senga

Vi har med kamera. Veldig snedig, og kommer aldri til å ha noe annet. ;-))

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Har også den enkle varianten til Philips Avent. Billig er den og. kr 599-, Tenkte på å kjøpe en med temp måler, men vi har jo gradestokk på verandadøra og ser jo hvor kaldt det er ute da :P

Lulilu

Vis vedlegget 43301
Har denne og har hatt den siden storebror ble født og er kjempe fornøyd med den.. Den spiller musikk og :)
Denne har vi også. Hadde en etter storesøster, men der ble foreldre-enheten ødelagt. Vår feil, vi lot nok henne leke litt for mye med den. Så vi kjøpte ny, helt lik nå for litt siden - for babycallen var det ikke noe i veien med. Note to self: ikke la barna leke med babycallen :P

Super Nova. Ikke prøvd noe annet, men er veldig fornøyd, spesielt med at den viser temp:)

Scd 580 fra Avent er super til å bruke når vi ligger siden av hun og :D den spiller musikk og har lys i taket :D 1386900597530.jpg

Back
Topp