Babycall

Hvilke skal dere ha? Jeg sitter å ser litt på denne http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/babyutstyr/SCD505/philips-avent-babycall-scd505-00 . God omtale flere steder og kommet godt ut i tester. Noen med erfaring eller som har den allerede?

Sniker ;) Vi har også denne. Brukt den i 3 uker og er veldig fornøyd :) kan høre babyen puste selv om han ligger ute på balkongen og det er mye støy ute. En gang var det veldig vindfullt ute, og selv da hørte vi pusten hans. Da ligger den oppå posen i bagen. Også har den behagelig musikk på som han pleier å sovne til (mor og sovner noen ganger ;) ) anbefales!

Lulilu

Sniker ;) Vi har også denne. Brukt den i 3 uker og er veldig fornøyd :) kan høre babyen puste selv om han ligger ute på balkongen og det er mye støy ute. En gang var det veldig vindfullt ute, og selv da hørte vi pusten hans. Da ligger den oppå posen i bagen. Også har den behagelig musikk på som han pleier å sovne til (mor og sovner noen ganger ;) ) anbefales!

Lulilu

Vil også påpeke at vi bor i 3.etg i en murblokk. Har vært nede i vaskekjelleren med enheten og hørte ikke engang at det skurret eller at noe av forbindelsen ble borte, klar lyd hele veien ned til kjelleren :)

Lulilu

Vi endte opp med å kjøpe denne vi, og syntes lyden på den er utrolig lav. Alt av lydinstillinger er på det høyeste så vidt jeg vet. Noen med noe erfaring som vet om det kan være noe feil med den evt, noe feil jeg kan ha gjort? Veldig irriterende ivertfall, ettersom den har fått så god omtale!

Jeg har Angelcare babycall med pustesensor, den fungerte utmerket, pluss at jeg fikk ro i sjelen
:)

Vi bodde i en liten leilighet helt til datteren vår bikket ett år, så vi har egentlig ikke følt behov for å ha en babycall (vi hørte om der var noe). Likevel dukket det opp et problem da hunden vår fikk oppkast og diaré og jeg var hjemme alene (noe jeg er ca 140 døgn i året pga mannens jobb) og måtte løpe ut med ham etter at datteren vår hadde lagt seg. Da kjøpte vi denne; http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1205450&b_kid=848419
Med denne babycallen kan jeg se og høre hva som skjer uansett hvor langt unna jeg er, så lenge jeg har tilgang til 3G nettverk. Da følte jeg meg litt tryggere når jeg måtte løpe ut... I tillegg kan mannen min se henne om kvelden når hun har lagt seg når han er borte og savnet blir stort, og se og høre når vi synger og leser bok ved leggetid. Nå bor vi også i en større leilighet med soverommene i andre etasje og stue i første, så nå er det veldig fint å ha den. Vi er veldig fornøyde med denne til vårt bruk, og tror også den kommer godt med til sommeren når vi sitter på balkongen om kveldene. Jeg tror ikke den har noen "lyd"- funksjon på kameradelen, da. Så ikke noe musikk eller snakking til barna via kameraet...

Hadde supernova til storebror men den ene delen funker ikke lengre. Har arvet avent sin etter søsteren, men ikke prøvd den enda. Eneste er at jeg synes den er litt stor (tydelig til å ha stående på rommet), den forrige hadde en hempe jeg hektet fast i vogna.

Vi har ikke kjøpt, venter å se om vi har behov for det.
Jeg har lyst på en går på wifi som man kan koble til iPad/iPhone.
Vi ente opp med den Avent som det er linket til i hovedinnlegget vi også. Kostet 479,- og kjøper evt en dyrere en hvis aventen ikke duger.

Back
Topp