Babycall

Den er superfin. Hadde besøk av en som hadde den. Den var fin og se på, med musikk og lys. Ble helt fasinert. Hadde jeg skulle kjøpt så ville jeg nok valgt en slik en.

Vi har kjøpt den :) En testvinner. Gleder meg til å prøve den ut!

Vi har kjøpt en babycall med kamera med merke Motorola.. Den har zoom, viser temperatur i rommet, kan spille av musikk til bebis, du kan snakke til bebis :)
Kjempe fint bilde og klar lyd :)

Tror ikke jeg skal ha. Det er så lytt her :p Hadde det forrige runde, ble lite brukt.

Mannen min mener at vi ikke trenger, det er lytt med dørene åpne:p men vi får se, kanskje vi kjøper etterhvert hvis det trengs:)

Hvilke skal dere ha? Jeg sitter å ser litt på denne http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/babyutstyr/SCD505/philips-avent-babycall-scd505-00 . God omtale flere steder og kommet godt ut i tester. Noen med erfaring eller som har den allerede?

Sniker litt. Vi har den og er kjempefornøyde. Eneste negative vi har oppdaga er at musikken bare kan styres av den delen som er på barnerommet, men det er jo bare en bagatell og ikke et problem. Anbefaler den :)

Vi har ikke kjøpt, venter å se om vi har behov for det.
Jeg har lyst på en går på wifi som man kan koble til iPad/iPhone.

Vi har neonate sin babycall. Valgte den siden det var lav stråling fra den..vi er forsåvidt fornøyde,men det har vært litt tull med kontakt med batteriet,så den har falt ut noen ganger om den har ligget i gal vinkel. Tror vi kjøper en ny av samme typen. Føler det er greit med 2 når vi får 2 små (gutten vår er 1,5år).

Hvilke skal dere ha? Jeg sitter å ser litt på denne http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/babyutstyr/SCD505/philips-avent-babycall-scd505-00 . God omtale flere steder og kommet godt ut i tester. Noen med erfaring eller som har den allerede?
Har hatt den, likte den ikke. Var helt ok, men jeg er vant til å kunne fjernstyre musikken blant annet. Og syns ikle lyden er like god som på de andre jeg har hatt. Men jeg er kjempe sær og skal høre hver et minste knyst, så den er nok absolutt helt ok:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Tror vi lander på Avent scd610.

En babycall kan egentlig være så dyr og så "bra" den bare vil, men mye er avhengig av hva slags vegger du har i huset. Har du f.eks mur og betong, reduseres rekkevidden og kvaliteten på overføringen veldig. Det beste er å ha panel eller gipsvegger, det forstyrrer nesten ingen ting :) Bor man i blokkleilighet f.eks kan det være mye forstyrrelser i form av nettverk fra andre leiligheter og betongvegger/forsterkninger! Kjekt å ha i bakhodet når man skal velge :)

Jeg har bare positive erfaringer med smart novaen men er sikkert mye bra der ute, har hørt det finnes løsninger som kan koples til mobiler og annet ,for meg var det viktig med god rekkevidde, vi bor i leilighet med blanding av tre mur og betong og har ikke opplevd forstyrrelser

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Back
Topp