Babycall

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi har en gammel Phillips Avent fra første barn, stor og klumpete, men fungerer (dessverre :P ). Jeg har hørt mange er fornøyd med neonate i barselgruppa og vet om flere som har babycall med kamera og de er fornøyde med luvion sitt kamera (fungerer også bra i mørket). Ellers kan du se her på denne testen: http://www.best-i-test.nu/Babycall :)

Vi har Avent sin med kamera! :) Angrer ikke et sekund på at jeg valgte kamera-babycall, VELDIG praktisk!! Da kan man feks se om de har sparket av seg dyna, liggerpå magen, på tvers, er skikkelig våken osv osv UTEN å gå inn å forstyrre dem :)

Vi har Avent sin med kamera! :) Angrer ikke et sekund på at jeg valgte kamera-babycall, VELDIG praktisk!! Da kan man feks se om de har sparket av seg dyna, liggerpå magen, på tvers, er skikkelig våken osv osv UTEN å gå inn å forstyrre dem :)

Aha...sikkert smart...:) En sånn som jeg sendte link til da eller?:)

Vi har en gammel Phillips Avent fra første barn, stor og klumpete, men fungerer (dessverre :p ). Jeg har hørt mange er fornøyd med neonate i barselgruppa og vet om flere som har babycall med kamera og de er fornøyde med luvion sitt kamera (fungerer også bra i mørket). Ellers kan du se her på denne testen: http://www.best-i-test.nu/Babycall :)

Ok, takk:)
Må sjekke ut den testen:)
Er jo et hav å velge i syns jeg....

Ok, takk:)
Må sjekke ut den testen:)
Er jo et hav å velge i syns jeg....

Det er det, en jungel :P Jeg har lyst på en ny en, men så lenge den gamle fungerer får jeg meg ikke til å kjøpe ny...

Det er det, en jungel :p Jeg har lyst på en ny en, men så lenge den gamle fungerer får jeg meg ikke til å kjøpe ny...

Ja, blir jo helt forvirret jeg...og tekniske duppeditter er jo ikke akkurat min greie heller....:) Når mannen sier kjøp den du har lyst på blir jeg enda mer forvirra:p Nå sendte jeg linken på best i test til han, får vi se hva han sier:D
Er jo greit å ha den dere har, så sant den fungerer:)

Vi har kjøpt Super Nova, har ikke prøvd den, men hørt veldig mye bra om den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeeeeez, snakket nettop med ei venninne over tlf...nevnte babycall og avent sin..og pris.
Hun bare "whaaaaaaat" Du må bestille på elkjøp på nett sa hun....Jeg gikk inn der, og det er faen i meg(unnskyld språket) 800kr billligere enn i de babybutikkene:)
Hurraaaahhh!
Så hvis flere trenger, elkjøp girls;)

Jeeeeez, snakket nettop med ei venninne over tlf...nevnte babycall og avent sin..og pris.
Hun bare "whaaaaaaat" Du må bestille på elkjøp på nett sa hun....Jeg gikk inn der, og det er faen i meg(unnskyld språket) 800kr billligere enn i de babybutikkene:)
Hurraaaahhh!
Så hvis flere trenger, elkjøp girls;)

Eller legg inn produktet her og se om du finner andre med lavere pris: http://www.prisjakt.no/ :)

Vi har supernova etter storesøster :-) Superfornøyd med den.. Vi har 2 etg men soverommene er i samme etg som stua så ser ikke behovet for camera ;) Kommer nok til å ha baby mye ute for soving i vogna til vinteren og er da veldig glad for max/ min temperaturalarm og måler ;) Supernova var best i test og kostet 1200 da vi kjøpte den.

På "mobben"

Back
Topp