Babycall

Karo

Karo
Mange som har skaffet seg dette??
Mannen kjøpte i dag, sånn med video. Selv ser jeg ikke helt behovet, særlig siden leiligheta vår ikke er spesielt stor. Ser dere behovet med dette?? Eller er det oftest mannen som vil ha, siden det endelig er noe teknisk :P

Vi var litt frem og tilbake om vi skulle kjøpe, men det ble til slutt til at vi kjøpte en. Vi har hund, så selv om vi har en liten leilighet, så må vi har dørene lukket. Så vi synes det kan være greit å ha når vi sitter å ser på tv, har besøk eller skal være ute på terrassen mens lille jenta sover på soverommet...

Vi var litt frem og tilbake om vi skulle kjøpe, men det ble til slutt til at vi kjøpte en. Vi har hund, så selv om vi har en liten leilighet, så må vi har dørene lukket. Så vi synes det kan være greit å ha når vi sitter å ser på tv, har besøk eller skal være ute på terrassen mens lille jenta sover på soverommet...

Hva slags type valgt dere? :)

Vi har kjøpt- neonate (tror jeg?) den heter... Egentlig ikke noe vi må ha med en gang siden vi bor i leilighet, men vi tenkte det kunne være kjekt når vi er på hytta, hos svigers osv.

Vi har Avent sin med kamerafunksjon. Har et vennepar som også har denne og den funker flott, dem trodde at ungen sov men neida, der var det leven i sprinkelsengen uten mye lyd og det er litt kjekt å kunne følge med. + Siden vi har et stykke å gå til soverommet var den riktig for oss.

Vi bor på bygda, og lillebror kommer til å sove ute på verandaen i vogn, så da er det greit å ha babycall :) har forresten super nova :)

Vi kjøpte det etterhvert sist. Har ganske stor hage som vi liker å holde på med og oppgradere så da må vi ha det når smårollingene sover :):) har avent tror jeg

Har super nova og den e godt brukt :-) bruke den med vognsoving ute, når vi e på besøk hos mamma el andre...

Har også kjøpt... :) Men her er det eg som elsker tekniske duppedingser... :) Har stor tomt og masse arbeid som gjenstår både inne og ute... Derfor kan det være greit å ha... :)

Vi har ikke kjøpt og er usikre på om vi kommer til og kjøpe, da barnerommet er vegg i vegg med vårt soverom:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi fikk denne av noen venner som ikke trengte den lenger :)
Har ikke fått testet den skikkelig enda da, men virker veldig bra!
Måler temp, luftfuktighet, lys som en kan slå av og på fra foreldredelen. Og mye annet.
Gleder oss til å bruke den snart :)

Vedlegg

• philips_avent_scd53500-19054135-frntl.800x500.png
    philips_avent_scd53500-19054135-frntl.800x500.png
    177,3 KB · Visninger: 16
Back
Topp