babycall

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Noen som har begynt å se på babycaller ?
Eller har fra før som de vil anbefale ?

Her skal jeg også følge med! Sist hadde vi den fra Ikea.. Den har vi vel for så vidt fortsatt, siden vi har stue og soverom i ulike etasjer. Men vi helt klart ha en bedre denne gangen! :)

Skal følge med jeg også :)

Vi har akkurat kjøpt ny, den billigste fra avent (som kom best ut i test). Den funker supert til vårt formål hvertfall - men er ikke en sånn fancy med video :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har akkurat kjøpt ny, den billigste fra avent (som kom best ut i test). Den funker supert til vårt formål hvertfall - men er ikke en sånn fancy med video :p

Vet du navnet på den, evnt pris? Er det en slik som er bærbar i begge endene eller må babydelen være koblet til strøm?

Vi hadde super nova til jentungen, veldig fornøyde med den :)

Termin 20.02.2014

Vet du navnet på den, evnt pris? Er det en slik som er bærbar i begge endene eller må babydelen være koblet til strøm?

Philips Avent babycall står det på elkjøp.. koster 459 hvertfall :-) begge deler er bærbare, en kan stille sensitivitet, og på babydelen er det nattlys og musikk hvis man vil. Så kan man snakke til babyen gjennom callen hvis man vil det :-)

Da er det den vi har i barnehagen jeg jobber i.... Men synes den tuller litt iblant... Har vært et tilfelle der den absolutt ikke registrere noe annen lyd enn viften som er i skuret, mens når jeg gikk i rommet påsiden av var det en unge som skrekk.. Har du opplevd noe slik ?

Mannen har sett på den fancye fra Avent med videokamera og greier.. jaja, han får bestemme ;) Han er ørlitt mer opptatt av tekniske duppeditter enn det jeg er ;)

Vi har neonate, den koster litt, 1300 tror jeg, men er verdt det. Til storebror prøvde vi flere forskjellige av den billige typen, syns de var så ustabile at jeg løp for å sjekke hele tiden likevel.
Grunnen til at jeg valgte den vi har nå, er at foreldre enheten viser batterinivå på baby enheten og om det er kontakt med baby enheten. Ingen av de vi hadde sist gjorde det.
Det var flere ganger baby enheten gikk tom for strøm mens den lå i vogna uten at jeg visste om det.

<3 appen <3

Da er det den vi har i barnehagen jeg jobber i.... Men synes den tuller litt iblant... Har vært et tilfelle der den absolutt ikke registrere noe annen lyd enn viften som er i skuret, mens når jeg gikk i rommet påsiden av var det en unge som skrekk.. Har du opplevd noe slik ?

Nå har ikke vi hatt den mange dagene og vi får aldri inn skrik da vi vekker han som regel før han vokner.. men får inn hvis han hoster eller noe sånt..

Jeg har akkurat fått i hus en Jensen babymonitor. Den er egentlig bare et kamera som kobles opp mot mobilen, data, eller iPad/nettbrett. Jeg har Prøvd den litt i kveld, og den virker ok. Er det noen som har erfaring me den?

(Jeg kjøpte den fordi jeg er mye alene hjemme, og har hund. Da kan jeg gå kjapt utenfor døra med hunden når den må tisse uten å forstyrre barna når de sover. Den kan brukes på 3G og 4G nett, eller på WiFi. Jeg bor i 5etg i en bygård, så det føles litt usikkert å forlate barna uten! Håper den funker slik jeg har forestilt meg!!!!)

Back
Topp