Babycall..

Soulchild

Betatt av forumet
Orker ikke å lete meg ihjel på nettet.
Så eg spør her...

Kan noen anbefale en bra monitor, UTEN kamera (for det trenger jeg virkelig ikke)..
en jeg kan stole på at virker godt og lenge? :)

Hvis du vet om en, skriv gjerne opp hvor man kan finne den også :)
taaaakk! :)

Jeg er sååå fornøyd med supernova :-) finner den på bare barn, barnas hus ihvertfall :-)

Det er salg på en på babyshop nå uten kamera. Vi skal ha med kamera siden ungen ikke kan dele rom med oss. Er for små rom her.

Vi skal kjøpe den fra avent som er på tilbud hos babyshop. Den var visst veldig bra å bare en forenklet utgave av den dyre modellen. Trenger hverken kamera eller temp måler. Hadde super nova sist å den var ikke noe særlig. Batteriet ble dødt å har hørt om mange med samme erfaring!

Termin 31.08.13

Vi har hatt vår super nova i 3,5 år og er veldig fornøyd, vi har byttet batteri en gang i babydelen og skal bytte i foreldre enheten før lille kommer. Den har god rekkevidde, jeg synes i motsetning til Tresmåhjerter at batteriet holder lenge, og den har så mange kanaler at det aldri vil være et problem å finne en som naboene ikke bruker :)

Hvis vi må ha en ny, kjøper vi den samme igjen ;)

Vi har også super nova. De har vært brukt temmelig mye i to og et halvt år nå, og jeg er veldig fornøyd. Vurderer å kjøpe nye batterier til vesla kommer :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Her har vi smart nova (super enkel å ta i bruk hvertfall, og de kopler seg sammen selv, bare sett i batteri skru på også virker den) vurderte den andre men mannen liker det litt high tech utseende , den ser litt mer 2013 ut liksom, rekkevidden har jeg ikke fått testet noe særlig ennå, så det vet jeg lite om brukt den mest innomhus) men den har vist fått gode test resultater

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har en av avent sin type, selges på barnas hus til kr 1699 nå. Den varte i et år, så ødela guttungen temperatursensoren, fikk byttet :) er super fornøyd med den :)

* Prinsessa ventes 19 august *

Vi har en av avent sin type, selges på barnas hus til kr 1699 nå. Den varte i et år, så ødela guttungen temperatursensoren, fikk byttet :) er super fornøyd med den :)

* Prinsessa ventes 19 august *
Har en avent type vi også kostet ca 1300for 3,5 år siden, med temp og luftfuktighetsmåler, walkietalk funksjon og noen godnattsanger;) har god rekkevidde, og er oppladbar, å har vært brukt mye her i huset uten feil på den.. Foreldre delen har hengt i garasjen i 1,5 år og fungerer stadig like bra med en runde oppladning innimellom ;) så er ikke redd for å anbefale den :)

Back
Topp