Babycall...

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Hvilken har dere???

Jeg har en etter storebroren, husker ikke merke, men stolte aldri 100% på den....
Inne hørte vi han både gjennom babycallen og fra rommet men når vi satt ute klarte jeg ikke slappe helt av...

Vil ha en denne gangen som jeg kan stole 100% på... Men med hvilken kan jeg det..???

Smartnova har jeg. Ser ut og virker veldig billig, men gjengir lyd veldig bra. Godt batteri og fin rekkevidde. Så den er iallefall pålitelig!

-=[herq]=-

Neonate! vi er kjempe fornøyde med den! sensetiv på lyd, forteller temp i rommet hun ligger på til en hver tid, vibrerer (noe som er bra, om man støvsuger å man har den i lomma)! den har de funksjonene man trenger :-)

Neonate! vi er kjempe fornøyde med den! sensetiv på lyd, forteller temp i rommet hun ligger på til en hver tid, vibrerer (noe som er bra, om man støvsuger å man har den i lomma)! den har de funksjonene man trenger :-)

Samme har vi!
Digger også at den er så liten sånn at den kan tas med overalt :)

Super Nova babycall har vi :-) Hadde den med storesøster også, men har kjøpt ny ettersom den er litt sliten :-) Veldig fornlyd med den...viser temperatur der babyen er og piper hvis det ikke er kontakt mellom babyenheten og foreldreenheten. Lang rekkevidde og syns batteriet holdt lenge :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har også den, står til lading og snart klar for første gang jeg skal teste den ut. Virker enkel og trygg :)

Hadde ikke peiling på hvilken jeg skulle kjøpe, så søkte på nett den som var best i test 2012, og endte da opp me en philips avent scd505. Veldig fornøyd med den, og kan trygt anbefales

Back
Topp