Babycall??

siiiv

Forelsket i forumet
Hei:) noken så kan gi mej tips om babycall? Oss he en doro kjøpt på clasolsen etter storesøsta så ej va knall fornøgd me, den va sann ej kunne høre ne heile tida, høre at ho puste å alt.. Den sto på en måte på heile tida, men den he da dessverre tatt kvelden så oss må ha ny...
Va inne å såg på den så va beste i test i fjor da, Philips avent scd505, lure på å løpe den men lure veldi på om den e sann så slær inn bere når ungen laga lyd eller om ej kan høre ne heile tida??
Teke mot alle gode tips og råd:)

Jeg har Philips Avent SCD535 etter storesøster. Den funker helt supert enda (selv om hun brukte den som mobil en periode). Der hører man absolutt alt som skjer. Trenger bare skru opp lyden på halvt så hører man godt pusten ;) Syns det er veldig betryggende. Denne er noe dyrere da, men jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med den :D Men siden de er såpass like vil jeg tro 505 har samme opplegget ;)

har phillips avent sd505 og er kjempefornøyd med den. på babyenheten kan man ha på et lite måneformet lys(svakt lys da) og man kan spille musikk. Det er klar lyd når man hører på babyen uten skurring...

har phillips avent sd505 og er kjempefornøyd med den. på babyenheten kan man ha på et lite måneformet lys(svakt lys da) og man kan spille musikk. Det er klar lyd når man hører på babyen uten skurring...
Jeg og er kjempe fornøyd:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Takk for svar, ej bestilte en sann scd505 på net on net, kosta 495 synst egentlig d va overkommelig me tanke på den andre kosta 1000 å funka ikke lenger...så da satsa oss på å bli fornøgd me den:)

Back
Topp