Babycall

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Er det noe dere skal ha? Tenker dere med eller uten video?

Har dere allerede kjøpt eller venter dere til babyen kommer for å se behovet?

:)

Vi har kjøpt Philips Avent Babycall SCD505/00 :) Det heeelt store behovet er det vel ikke for vår del, men vi vil prøve å se hvordan det er ihvertfall :)

Vi har en Avent, etter storesøster og kommer til å bruke den. Soverommet er i 2 etasje, og stuen er i 1, så vi trenger det.

Har etter de andre snuppene,men blir nok bare brukt når barnet sover ute og inne når hun blir eldre og flyttes opp på egent soverom:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vi har kjøpt Philips avent med kamera. Kamera var ikke så nøye for meg, men gubben hadde lyst på det så da fikk han bestemme det! :) synes det er rett og rimelig siden det er jeg som har valgt ut det meste av de andre tingene (klær etc.)

Vi har avent uten kamera etter storebror.. men blir ikkje til å bruke den;) enda vertfall:)

Skal kjøpe med kamera da soverommet til rusket kommer til å bli rett over vårt i 2 etg.

Ja, det skal vi bruke. Hat både med og uten video etter storesøster. Med soverom i 2 etg og stue i 1 etg er det veldig praktisk med babycall.

Jeg syns babycall er noe av det viktigste, har alltid hatt bruk for den uansett hvordan jeg har bodd. Ikke før i sommer vesla sluttet å bruke den heller (mest pga musikken på den da :p). Nå blir mitt og ungenes soverom på hver sin side av huset, så veldig greit å følge med.
Uten kamera her i huset.. Hadde lyst på, men de jeg kjenner som har hatt har rett og slett blitt helt tullete av det. Blir så altfor overbeskyttende..

Ja, det skal vi ha. Har bare ikke satt meg inn i denne jungelen. Hva anbefaler dere? Kamera er ikke nødvendig..

Vi hadde en dårlig med storesøster som jeg ikke stolte på. Nå har vi kjøpt en bedre en, men uten kamera. Vi trenger den ikke til attestid, kun til dagtid soving dersom han eller vi er ute..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Hadde SuperNova til storebror og var veldig fornøyd. Lite stråling og ikke kamera. Kommer til å kjøpe en ny av samme merke, da den gamle er blitt dårlig i batteriet etter tre års bruk.

Vi har kjøpt withings sin...
Syns den virka kjekk siden man får overføringen rett til iPhone :-)
Har lite erfaring med andre...

Oss he en så heite doro etter storesøster:) den høre du ungen heile tida på, til og med at ho pusta:) einaste så e litt domt me den e at baby enheten e litt stor til visst du Evt ska ha den i vogna når ho stende ute å søve,,, men eller he oss vør kjempe fornøgde:) mannen he litt lyst på sann me kamra så du kobla til iPhone og iPad da, for da kan oss sjå ne uannsett kar oss e:) Hehe:) men trur ikke oss kjøme til å invistere i d:)

Har etter storesøster, men tror ikke jeg kommer til å bruke med en gang. Soverom nede og stue oppe, men kommer til å ha han med oss til jeg legger meg selv :)

Vi har, men vet ikke om den virker. Hadde ikke det til nr. 1 for leiligheten er såppas lytt at ikke blir noe poeng. Eks. Når vi sover på rommet vårt våkner jeg av at hun bare snur seg omtrent så effekten blir så og si det samme

Akkurat kjøpt, spent å se om den blir brukt :p vi har ganske stort hus, langt fra stua til soverom så tror nok behovet melder seg etterhvert!

Svigerinnen min har kjøpt seg neo nate babycall og er godt fornøyd med denne. Lurer på om jeg også skal kjøpe denne..? Har andre venninner som har babycall med kamera, men tenker litt på at man lett kan erstatte tilsyn med å bare se på kamera eller...? Det er vel kanskje ikke alt man klarer å se gjennom kameralinsen...

Vi skal kjøpe Philips Avent SCD505 tenkte vi (ble best i test i fjor).. Har veid litt for og imot med og uten kamera, og endte nå opp med denne som er uten. Rommet til den lille vil være i 2.etg når h*n flytter opp dit, samt at det virker greit å ha når h*n skal sove ute i vognen ++ :)

vi hadde en sist, men brukte den aldri. kommer vel litt ann på hvor lenge du har babyen på rommet også...

Back
Topp