Babycall

CharlotteHard

Flørter med forumet
Någon som har erfarenhet från såna Babycalls och kan rekommendera någon bra?
Har ni haft med videokamera, eller är det overkill?:-)

Såg en, "Withings baby monitor", som man kan koppla till iphone/ipad - den var i alla fall overkill för vår del.....Där kan man hämta statistik över barnets rörelser, temperatur å fuktighet på rummet, prata till barnet, sätta på lys, spela vuggesanger...you name it - allt via sin telefon! Artig duppedings då!

Vi hadde avent sin forrige gang. Med temperaturmåler, luftfuktighetsmåler og diverse duppe ditter ;) Var veldig fornøyd med den! Men den ble brukt mye og overalt så den synger på siste verset. Tenker på å kjøpe en ny en nå av samme type, bare at jeg da gjerne vil ha med videokamera =) Slipper å gå fult så mange turer inn til babyen da ;)

TeaCup skrev:
Vi hadde avent sin forrige gang. Med temperaturmåler, luftfuktighetsmåler og diverse duppe ditter ;) Var veldig fornøyd med den! Men den ble brukt mye og overalt så den synger på siste verset. Tenker på å kjøpe en ny en nå av samme type, bare at jeg da gjerne vil ha med videokamera =) Slipper å gå fult så mange turer inn til babyen da ;)

Samme her, berre at eg trur vår skal holde.
Men, viss eg skulle valgt igjen ville eg valgt med kamera eg altså, overkill eller ikkje, ein sparar mange turar opp og ned (har soveromma i 3 etg, stova i 2.etg).

TeaCup skrev:

Avent her også, og så lenge den fungerer går vi for den denne gangen også. Vi har soverom i 2. etage og stua i 1. men tror jeg bare har gått av å gå de turene som må til opp i 2 etg. for å se til hu :) synes også det er litt bedre å se hu live enn på kamera. Men så klart, kjøper jeg nytt, så blir det helt sikkert med kamera. Er jo kjekt! Man kjøper jo det siste innen teknologien om man kan.

Vi har en doro, tror jeg. Funker som bare det. Likevel vil jeg ha en med kamera som kan være på soverommet.

Tenkte å kjøpe supernova sin, jeg trenger en mest til vogna ute så ser ikke helt behovet for kamera altså.

vi har avent sin (uten kamera) og er kjempefornøyd med den!:)

Vi kommer nok til å kjøpe avent med kamera :) Har vurdert supernova også, men sverger til Avent :)

Vi ønsker oss Avent uten kamera,jeg personlig ser ikke poenget med å ha med kamera når jeg kommer til å bruke den både ute i vogna og inne. Som sagt tidligere her,så har jeg nok mere godt av å gå opp og ned trappa flere ganger på kvelden heller da:)

Vi har avent sin, er veldig fornøyd med den med unntak av at batteriene går litt fort, så det er best å bare bruke ledningen. 

Back
Topp