babycall

Mailykke2

Forelsket i forumet
Det er jo en jungel av diverse babycaller i butikkene; Hva slags babycall har dere kjøpt/fra før/skal kjøpe?

Jeg kjenner jeg ikke er sikker og syns de koster fryktelig mye....

bestiller du på nett er ikke prisene så gale. vi har avent sin og bestilte den fra elkjøp eller lefdal, er fornøyd selv om jeg skulle ønske den reagerte litt mer. 

Har ikke kjøpt enda - men dette er det siste vi mangler til lille...

Tror ikke jeg har behov for babycall før lillemor nærmer seg 4-5 mnd og legger seg på kvelden, for hun skal sove i stua på dagtid, og ellers ligger hun på vårt rom.

Eneste som hadde vært fint, hadde vært å hatt baby enhet også med batteri, sånn at den kunne ligge ute i vogna mens lille sov der, og jeg var inne eller holdt på med noe annet - men ser an behovet.

Har hatt top com sin to ganger, og den skal jeg IKKE ha! Fungerer kjempefint i noen mnd her, men så begynner den å tulle noe helt forferdelig...

Hadde en rimelig en fra leftal sist, men husker ikke hva den het. Helt grei til sitt bruk liksom... Skal sjekke litt hva vi enda har, og hva som kan brukes før vi bruker 1000,- på ny monitor =)

Jeg har Super Nova og er fornøyd med den, har imidlertid latt den stå litt for mye i laderen tror  jeg, så batteriet har blitt dårlig. Håper det går an å bytte det.

Vi er fornøyd med avnet sin... men vær obs på at du bør ha en med mange kanaler eller hva det heter om du bor i leilighet med flere med babycall i nærheten.. du kan nemlig risikere å få inn andre babyer på din babycall... creepy! Ei venninne ble skremt før hun skjønte hva det var. Jenta hennes sov søtt men de hørte en baby skrike...

Samme med Doro sin babycall. Vi har fått inn andres unger, og det må ha vært et stykke unna vårt hus. Taxi og brannvesen har vi også tatt inn! Litt ekkelt når man sitter alene om kveldene.. Den filmen som heter "babycall" er ikkeno for denne pysa her i allefall ;) Må kjøpe ny nå...men vet ikke hvilken type.

Har Super Nova sin jeg også. er veldig fornøyd med denne. :-)

Vi hadde også super nova til storesøster,og var ganske fornøyd!men må ha ny og har fått anbefalt Neonate av en venninne!er enig i at det er litt dyrt,men synes det er en trygghet!

Har hatt Super Nova, ikke fornøyd, den datt ut i hytt og pine.
Hadde så Vision Nova, den og datt ut i hytt og pine.
Så kjøpte vi Luvion Grand Elite, og er superfornøyde!! Har nå kjøpt et ekstra kamera til denne så vi skal bruke. Kan kobles opp til 4kameraer på samme enhet :)

Vi satser også på SuperNova sin babycall
  • Rekkevidde opptil 600m i fri luft, avhengig av lokale forhold.
  • Valgfritt digitalt kodesystem forhindrer forstyrrelser fra andre babyalarmer
  • Intuitiv LCD display viser alle sikkerhetsfunksjoner. Illustrerende og bevegelig grafikk.
  • Multiple kodekombinasjoner gir tilgang til 16 digitale koder og 16 kanalkoder. Totalt 256 valgfrie kombinasjoner.
  • Ingen pulserende stråling: Dette produkt kan trygt benyttes nær barnet.
  • Rekkeviddekontroll: Foreldreenhet varsler med lyd og lys når apparatene er uten forbindelse
  • Vibrator og lys varsler om lyder fra barnet når volumet er avskrudd eller du oppholder deg i støyende omgivelser.
  • Temperatur i barnets omgivelser vises i foreldreenheten.
  • Timer for å minne om barnets måltider
  • Justerbar følsomhet på babyenhet.

Back
Topp