babycall

Vi bruker avent, uten kamera. Den kan spille vuggesang, man kan snakke i foreldredelen inn til barnet, viser temperatur og luftfuktighet. Vi er veldig fornøyd med den. Men den kostet mellom 1200-1500, så det er ikke så rimelig, kanskje.

Vi prøvde avent sin med kamera, men den var drit. Datt hele tiden ut, liten rekkevidde og babydelen måtte hele tiden ha lednin.åg. Bytta til neonate(tror den heter det:-p) kjempe kjekk liten sak, viser temp. Og så er den så lett og ta med ut i vogna :-) 800m rekkevidde! Men er ikke kjempebillig, koster 1200kr ca.

Men hva er rimelig da?

Vi bruker den samme som Hannaya og er veldig fornøyd!

vi har super nova vision (tror den heter det) og er veldig fornøyd med den :) koster rundt 2000,- :)

ja, det er sant at det ikke er en fordel at Avent sin babycall ikke har oppladbare batterier. Men vi har brukt vanlige batterier i når hun sover ute i vogna og da fungerer det greit.

Vi hadde en super nova tidligere. Og den begynte plutselig å lage høye skurrelyder midt på natta. Kan hende vi hadde en annen type super nova enn dere, da Freyr.

vi ha en av merket TOMY og den kostet kun litt over 300 kroner, men den er kjøpt i england og der er det veldig mye billigere for sånne ting da... men er iallefall veldig fornøyd med den :)

Vi kjøpte en hos babycare, 499,- Den heter Doro bm50, og vi er kjempefornøyd. Babydelen er litt stor, og har ikke lader. Du kan ha i vanlige batterier, ellers går den på strøm. Den kan spille vuggeviser, og viser temperaturen i rommet. Vet ikke om det er fast pris, eller om det var et tilbud...

Vi har en doro. Tror den koster 5-600. Den har tre enheter. To som er håndholdt og en på strøm. Da kan en enten bruke den på to barn (evnt to steder) eller bruke en håndholdt som mottaker. Det synes jeg er veldig praktisk når jeg skal levere storegull i bhg f.eks. Da har jeg en i bilen og tar den andre med meg så slipper jeg å ta henne med meg inn. (Vi bor på en liten plass, og jeg tar mine forhåndsregler.) 

ser de har den doro bm 50 på tilbud på babycare til 449, koster vanligvis 999. Så lurer på om jeg skal gå for den. Går det greit å ha den i vogna, selv om den er litt stor happyhope??

jeg kjøpte en på biltema, og det funker kun om de trådløse enhetene står sammen..haha! Noe så dumt! Må kjøpe en annen trådløs en..lurer på om det blir avent sin til 899 på elkjøp..den ser grei ut og prisen er grei også:)

Jeg har Angelcare sin, den med pustestoppvarsel.
Den kan brukes med og uten pustestoppvarsel, og den kan brukes med strøm eller batterier, kjempegrei. Men dyr, over 2000.

aaashild skrev:
ser de har den doro bm 50 på tilbud på babycare til 449, koster vanligvis 999. Så lurer på om jeg skal gå for den. Går det greit å ha den i vogna, selv om den er litt stor happyhope??

Jeg legger den oppå fottrekket (??? kommer plutselig ikke på hva det heter, det som kneppes på vogna??? -er det fottrekk?) Hvis ikke man har det, kan den sikkert bare ligge på siden. Jeg så for meg at man kunne ha den inne i "hodedelen" siden den viser temperatur, men det synes jeg ikke man kan. Og hvis det er mindre enn 7 grader, skriver den bare "low". Men i forhold til lyden, er den utrolig god, jeg har av og til bare satt den på trappa, ca to meter fra vogna, og har hatt knallfin lyd allikevel. Det som er litt dumt, er at babydelen ikke har lader, men må ha strøm eller vanlige batterier. Vi har kontakt ute, så det er greit, og hvis jeg har hatt den med andre plasser, har jeg hatt i batterier. Men den bruker fort opp batterier, så jeg vurderer å kjøpe lader og batterier:) Uansett, så er jeg veldig fornøyd så langt!

Back
Topp