A acinorev Betatt av forumet Novemberlykke 2015 11 Feb 2011 #1 Sendte mannen innom for å se på babycall etter jobb.. Så da lurer eg på om det er noen av dere som har erfaringer med super nova eller vision nova??[8|] og hva anbefaler dere??[8|]
Sendte mannen innom for å se på babycall etter jobb.. Så da lurer eg på om det er noen av dere som har erfaringer med super nova eller vision nova??[8|] og hva anbefaler dere??[8|]
LittleWonders Forumet er livet VIP Julegavene 2019 11 Feb 2011 #2 vi har super nova! veldig fornøyd[:D]
A acinorev Betatt av forumet Novemberlykke 2015 11 Feb 2011 #5 Det var den ho anbefalte i butikken også[:D] Ho hadde doro bm35 også, men den sa ho var dårlig.. Så da blir det vell til at vi går for super novaen..[:D]
Det var den ho anbefalte i butikken også[:D] Ho hadde doro bm35 også, men den sa ho var dårlig.. Så da blir det vell til at vi går for super novaen..[:D]
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 11 Feb 2011 #6 ORIGINAL: Siljemor88 vi har super nova! veldig fornøyd[:D]
marihøna30 Elsker forumet 11 Feb 2011 #7 Jeg kjøpte akkurat super nova etter anbefaling her inne, vår gamle var så ustabil!
R ^Rocketroll^ Forelsket i forumet 11 Feb 2011 #8 ORIGINAL: Siljemor88 vi har super nova! veldig fornøyd[:D] sign