Babycall

litlepip

Glad i forumet
Ja, jeg vet det har vært mange tråder om det, men jeg lurer på; hvilken babycall synes du er best?? Og hvorfor?? [:)]

Det har blitt tid for innkjøp av det nemlig[:)]

jeg har avent og er veldig fornøyd med den! ikke den som viser grader og har melodier, men den helt enkleste versjonen!

Jeg bruker denne og er veldig fornøyd http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=152004

Litt klumpete babyenhet, men det går greit[;)]

Vi har Prima Nova babycall. Lett å forstå, enkel i bruk, så vi er veldig fornøyde[;)]

vi har denne http://img.gfx.no/483/483619/bm50_large.250x222.jpg og er kjempe fornøyd[:D][:D]
http://www.prisguide.no/produkt/96865

har neo nate sin. den kjøpte jeg på barnas hus. er kjempe fornøyd med den[:)] de er små og tråløse, så er utrolig greie å ha i vogna. har de med meg om eg ska på besøk o, å han ska sova ute [:D] de tar ikke store plassen i stellebagen. den gir o beskjed om det e for kaldt ute i vogna.

Det er forskjell på om de sender lyd hele tiden eller bare ved gjentatt gråting...det er noe å tenke gjennom når du skal til innkjøp av babylytter.
Selv har jeg begge deler, men føler meg tryggest på avent sin som sender lyd hele tiden. For eks så kan jeg høre henne puste/sparke av seg dyna osv hvis jeg vil (kan sku lyden opp el ned) med avent sin lytter. Med den andre lytteren kan jeg ikke det. Den "slår ut" når det er gjentatt gråting eks.

Hadde Philips sin til storebror, og var fornøyd med den da. Kjøpte SuperNova denne gangen og er mye mer fornøyd! Hovedgrunnen til det er vel at den er oppladbar så man slipper å bytte batteri hele tiden eller ha strømkabelen med overalt, og så er de mye mindre og lettere å ta med seg. Synes også det er et pluss at den viser temperatur, hvor mye batteri det er igjen, og dekningen. Føler meg tryggere med den enn med Philips sin. Men SuperNova er mye dyrere da.

vår heter neonate, veldig fornøyd. viser grader, du kan stille inn hvor sensitiv du vil ha den og veldig lett å bruke

veldig liten og lett. å oppladbar

Tusen takk for mange tips!! [:)] Da får jeg bare pløye meg igjennom lista og lese litt om hver enkelt[:)]

Vi har Super Nova og er fornøyd med den.

Om du bor i et område med mye mennesker (blokk, bygård eller lignende), så bør du ha en babycall hvor du kan endre frekvens.
Vi måtte gjøre dette på vår da vi fikk en en nabobaby som bor femti meter nedenfor oss.

nova supernova har me..den syns eg e heilt fine.. den tar ikke inn alle slags lyder om du har an på det laveste...avent sin høre du alt med... og den registrere ved å lyse opp og vise et icon animasjon der en babygråter når det gråter..

Jeg har denne fra Avent og er kjempe fornøyd. Som Tante Catti skriver, så sender den lyd hele tiden, og det synes jeg er betryggende. Jeg kan høre når han er i ferd med å våkne, snu seg, sparke av dyne osv, så har full kontroll [:D]

ORIGINAL: Nettiletti

Jeg har denne fra Avent og er kjempe fornøyd. Som Tante Catti skriver, så sender den lyd hele tiden, og det synes jeg er betryggende. Jeg kan høre når han er i ferd med å våkne, snu seg, sparke av dyne osv, så har full kontroll [:D]

Hvor mye koster den?

Tante? *Kremt* *Kremt* [:D][:D] hihi

Ellers kan jeg legge til at det er veldig praktisk å høre disse tingene, og vil du ikke høre noe utenom gråting, kan du bare skrue ned lyden...men har du en baby som er urolig en stund før det våknr så har du jo tid til å forberede deg på at baby våkner, når du hører den begynner å røre på seg...el no [;)] Du blir ikke skuffet om du kjøper denne iallefall!!

ORIGINAL: Seagirl123

Hvor mye koster den?

Den ligger til vanlig rundt 1500 kr, men nå er den på tilbud hos Lefdal til 1095 kr, http://www.lefdal.com/product/hus-hjem/babyprodukter/SCD535/philips-babymonitor

Jeg kjøpte min på Barnas Hus for 1 år siden til rundt samme pris, kanskje en 100 -lapp mindre. De pleier å ha tilbud på den av og til på Barnas Hus. . Barnas hus har jo prisgaranti, så dere vil få den til samme prisen som de har hos Lefdal hvis dere viser dem tilbudet [:)]

ORIGINAL: Mamma Catti
Tante? *Kremt* *Kremt* [:D][:D] hihi

Hahaha[:D] Ooops [8D]

Et tips om du faller på Philips sin, der man ikke kan lade babyenheten. Jeg kjøpte inn to sett oppladbare batterier+en liten batterilader. Når enheten går tom putter jeg de utlada batteriene rett i laderen..da har jeg alltid fullada batterier for hånden[:D]

Back
Topp