Babycall

Vårbaby13

Forumet er livet
Har dere en/noen gode babycall å anbefale??? [:)]

Min kjære syntes det er tull å bruke 1000 ++ på en som har tempraturmåler, fuktighetsmåler, osv osv[:)]

Så noen erfaringer?

Det er jo ikke akkurat noe som haster heller da. Men siden vi har 2 katter i hus kan vi ikke la døren stå på gløtt når babyen sover i tilfelle de sniker seg inn døren å legger seg oppi babysengen. (huff, min skrekk[&:])

vi har en super nova.
Den har temperaturmåler og ansikt som viser om den lille e våken eller søv.

Vi kjøpte den på barnas hus i sverige og betalte 1200 kr for den.
Vi bruka den kvær natt og når vi ska ha tv/musikk på om kveldene og vil være sikker på at vi hører han.

vi har doro bm50[;)] Er veldig fornøyd. Eneste er at den tempraturmåleren viser ofte litt lavere temp enn det er.. [8D]

Eg har lurt på å kjøpa den di har på Ikea. Nåken så har erfaring med den?

dorobm50!
Vi har særiøst prøvd alle på markedet og det var bare denne som blei godtatt av meg[8D]
full kontroll med den[:D]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

vi har doro bm50[;)] Er veldig fornøyd. Eneste er at den tempraturmåleren viser ofte litt lavere temp enn det er.. [8D]

den har vi også, men her viser tempen høyere enn det er. men uten om det er jeg super fornøyd med den[:)]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

ikke la den stå på gulvet eller intil vegg[8D]

ORIGINAL: Sofie.

vi har en super nova.
Den har temperaturmåler og ansikt som viser om den lille e våken eller søv.

Vi kjøpte den på barnas hus i sverige og betalte 1200 kr for den.
Vi bruka den kvær natt og når vi ska ha tv/musikk på om kveldene og vil være sikker på at vi hører han.

vi har også denne: http://novababy.com/NO/SuperNOVA.asp
abefaler den på det sterkeste! bruker den 2 ganger om dagen: i vogna og i senga. må være trygg på den å det er jeg absolutt med denne.

Vi har Doro BM 35+1 og er veldig fornøyde. [:)]

ingen flere? dytt dytt..... lurer jeg også...

Takk for mange tips [:)] Dytter for å se om det er flere som har noen tips[:D]

Back
Topp