BABYCALL

MAMMA26

Forelsket i forumet
Har akkurat bestillt babycall. den er overalt på nettet, så dere har sikkert sett den, men tipser likevel.. TOPCOM 1010 BABYTALKER. Best i test på tv 2 hjelper deg. koster 349,- på KOMPLETT.NO

Sitter akkurat selv og leser om baby call, og har sett flere som ikke er fornøyd med den nye utgaven til top com (1010). Den som ble best i test het visst top com 1000. Ikke vet jeg, blir bare ør i hodet av å prøve å finne utav hvilken jeg skal kjøpe.. [&:]
Noen som har erfaringer de kan dele?

*DYTTER* Jeg har liten erfaring med babycall, og trenger noen gode råd før jeg rusler ut å kjøper!!

dytter..

Ser etter baby call. Hvor finner jeg baby call med video skjerm?

Gode gamle Clas (Ohlson) har masse babycalls, med og uten video.. Phillips ser ut til å være en slager, for det var det eneste vi fant hos Elkjøp for eksempel..
Har Super Nova.. Er visst også best i en test.. aner ikke.. men den funka fint for niesen vår.. :) Dessuten er det 5 års garanti på den, så hvis den klikker etter to år (som er sånn snart..) får vi ny.. :)

Vi har denne:

Doro BM35 med to foreldreenheter - om en vil kan en lett omprogrammere den ene foreldreenheten til å være "babylytteren" så en slipper den babylytteren som står i kontakten.
(greit om en f.eks skal være ute om sommeren og vil la ungen sove i vogna på verandaen på andre siden av huset eller no sånn)

Jeg så en test hvor Doro og Topcom kom best ut, så jeg vurderer mer og mer en av disse!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Vi har denne:

Doro BM35 med to foreldreenheter - om en vil kan en lett omprogrammere den ene foreldreenheten til å være "babylytteren" så en slipper den babylytteren som står i kontakten.
(greit om en f.eks skal være ute om sommeren og vil la ungen sove i vogna på verandaen på andre siden av huset eller no sånn)

Hvor får man kjøpt denne? Kjekt med to enheter...

Back
Topp