BABYCALL??

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg skal kjøpe meg babycall. har sett på forskjellige tester og Doro og Topcom er best i test på tv2 hjelper deg. Er det noen som har Topcom?
Eller er det noen andre dere anbefaler?

Vi har en fra supernova, funker kjempebra-fikk vår i julegave fra DK så ikke mulig å bytte, men skulle noe ha vært annerledes, så skulle det vært mulig å snakke til babyen gjennom den...(lite tips bare)-det kan vi ikke på vår[:(]

Men smaken er som baken.....[:D]

ORIGINAL: Solvit

Jeg har Doro sin. Det eneste jeg er missfornøyd med er at den som er hos babyen ikke går på batterier. Dette er litt upraktisk hvis han skal sove i vogna ute mens jeg holder på med noe. Har løst det med at jeg lar han stå på utsiden av inngangsdøra og så går ledningen gjennom katteluka[;)] Så putter jeg den andre i lomma! Rekkevidden virker som er lang.[:)]

Hmm, upraktisk med batterier. Jeg tenker også at Sebastian skal sove litt på hverandaen på dagtid, og har ikke noe luke eller no[:)] Jeg tror jeg prøver Topcom sin.. KOster bare 400,- nesten så jeg blir skeptisk[:D]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg har Doro sin. Det eneste jeg er missfornøyd med er at den som er hos babyen ikke går på batterier. Dette er litt upraktisk hvis han skal sove i vogna ute mens jeg holder på med noe. Har løst det med at jeg lar han stå på utsiden av inngangsdøra og så går ledningen gjennom katteluka[;)] Så putter jeg den andre i lomma! Rekkevidden virker som er lang.[:)]

Hmm, upraktisk uten batterier. Jeg tenker også at Sebastian skal sove litt på hverandaen på dagtid, og har ikke noe luke eller no[:)] Jeg tror jeg prøver Topcom sin.. KOster bare 400,- nesten så jeg blir skeptisk[:D]

Har Topcom batterier i begge? Min kostet 399kr på tilbud rett etter jul!

Jeg mente upraktisk med baterier[:)]

[;)]vi har tomcom her, å er kjempefornøyd med den. absolutt verdt å prøve

Er vel kanskje ikke upraktisk.. Den ene er vel m batt. og den som står på rommet kan enten være med batt. eller strøm ettersom hvor barnet skal sove.

Det blir deilig å få babycall! Da kan jeg farte litt i begge etasjer uten å ha øra på stilk[;)]

Back
Topp