Babycall

- Mamma til to prinser og lille spira-

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Er det flere som sover så tungt på morgenen at de ikke hører babycallen med en gang? Jeg pleier aldri å høre den når han ligger og prater med seg selv, og ikke alltid med en gang han sutrer... Men våkner ganske kjapt da, men kunne tenkt meg å våkne med en gang! I dag våknet jeg 06.40 av at han lå å prata med seg selv, men sovna igjen. Våkna 06.50 av at han gråt! Stakkars liten hadde jo litt tårer og hiksta litt [:(] Så jeg har litt vondt i mammahjertet i dag... En det noen andre lyder enn gråt våkner jeg med en gang da, en natt da det hørtes ut som han brakk seg var jeg oppe av senga i løpet av en brøkdels sekund.
Er det flere som opplever dette, eller hører dere mini med en gang h*n våkner?

Skur gjerne opp volumet hvis jeg er stuptrøtt på kvelden, for da sover jeg nok litt mer tungt.., men jeg har sjerm så jeg ser han også.. kameraet slår seg på hvis han lager lyd.. men våkner at kameraet skrur seg på før jeg hører han.. ganske følsomt.. og med sjermen så ser jeg jo også hva han gjør.

Treng det kameraet ja.. for vi ligger i 2 etasje og han i 1.

Stort sett hører jeg henne med en gang, hun ligger i rommet ved siden av med dørene på gløtt så vi bruker ikke babycall om natten da...'

Men det har vært morgener jeg har vært rimelig svimeslått og mannen har stått opp selv om jeg har "vakt" ja... (vi jobber annenhver dag, derfor har vi "vakt" annenhver natt[;)])

Her har jeg på den minste lyden på callen å jeg hører han med engang det kommer en lyd av den. Slik er det med alle lyder da. Sambo tror jo at sønnen sover som en engel vær natt for han hører han ikke[:)].
Men når sambo har han alene så har han på max styrke på lyden fordi han sover så tungt.

Her hører vi henne med en gang, vi har rom side ved side med henne.. Døra hennes og vår er litt på gløtt[:D] Babycallen bruker vi når hun ligger ute i vogna:)

jeg er dårlig på å høre henne....[:o]

inatt så gråt hun å jeg lette i vårres seng og på gulvet etter henne....jeg er helt i koma om natta[&:] (hun sover i egen seng på rommet vårres)
i forje uke satt sambo oppe om natta og babycalln sto på så han hørte henne...da hadde hun stått i sengen å hyl gråtet og jeg hadde ikke hørt henne...snakker om ¨ha vondt i mamma hjertet det har jeg!!!!

jeg syns det er skummelt at jeg ikke registrer henne...jeg sover veldig tongt når jeg har sovnet...

Back
Topp