babycall topcom

Vinglete Venupi

Gift med forumet
Noe her inne som har denne babycallen fra topcom? og evt. hva syns dere om den?

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147489624

Leste at den eldre utgaven vant best i test på tv2 hjelper deg, så da tenkte jeg at gjerne den nyere versjonen var oppgradert litt[;)]

såpass...okay men da vet jeg det[;)] hehe

Vi kjøpte på Clas Ohlson, men det var en doro og litt dyrere.

ORIGINAL: Bambling

Vi har den nå. Første kvelden jeg prøvde den lagde den bare en sinnssyk during uansett hva jeg gjorde. Andre kvelden testa jeg ut alle mulige funksjoner ved hjelp av naboen som satt på telefonen og lytta på foreldreenheten. Fant til slutt en innstilling som gjorde at den ikke dura, og at man fortsatt kunne høre ungen. Men det var ikke lett. Anbefaler den ikke, men vi gidder ikke bytte den nå som den faktisk fungerer. Den skurrer forresten litt når lyden slår inn på den, men ikke så ille.. Kjøp en SuperNova i stedet! De er helt supre! [;)]

okay...men da tror jeg slår den fra meg gitt[;)]
Ja vi tenkte på en super nova...men jeg syns det er dyrt med 1400,- for en babycall...så nå har vi sett på den nyeste doro bm50...den var litt billigere og med mange artige funksjoner[;)]

ORIGINAL: Sorland

er det bm50 dere har? Den virker jo helt suuper[:)]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

ORIGINAL: Sorland

er det bm50 dere har? Den virker jo helt suuper[:)]

Er vel den ja, grønn og hvit?
Jeg er veldig fornøyd med den. Er så deilig å kunne sitte i sofaen å sette på vuggesanger, er 5 forskjellige som varer noen minutter, kan enten spille en eller alle. På den ene siden av babycallen kan det lyse 3 stjerner veldig svakt, nok til at du ser ungen i mørket uten å lyse opp hele rommet [;)].  Og er flere andre ting en kan gjøre, har ikke testet ut alt kan styre med foreldreenheten.
Det som er kjekt med den som er inne hos barnet, er at en kan velge mellom batteri og/eller strøm, om en har begge deler så går den på strøm for å spare batteriene. Skulle strømmen gå så kobles den over på batteri av seg selv.

Back
Topp