Babycall tips

Neonate! Jeg har neonate etter storebror på 8 år. Den var fortsatt batteri på når jeg dro den frem :hilarious:
 
Vi skal gå for neonate n65 :D ville egentlig ha den med kamera men leser ikke så mye bra om den og finner ingen andre med kamera med like bra rekkevidde som neonate sin. Så da blir det den uten kamera men med veldig gode tilbakemeldinger.
 
Vi har neonate N65 til kommende storebror og veldig fornøyde med den! :-)
 
Hver gang jeg har vurdert neonate har jeg styrt unna fordi jeg har hørt så mye negativt. Spesielt om batteriet i de
Tror jeg bare har hørt at de med kamera fra Neonate har dårlig batteri..? Vår Neonate uten kamera holder iallefall LENGE. Veldig fornøyd med den!
 
Neonate sin(65 ihvertfall) er overlegen det meste på markedet, ihvertfall til den prisen. Den med kamera har vel noe dårlig batteri sies det. Brukte min i 5-6 år med 1-3 babyenheter på og etter det på hytta i et par år. Ja, merket det noe på batteriet på slutten men den overrasket virkelig på holdbarhet. Ikke tappet batteriet seg om den ble liggende lenge ute i vogna på vinteren heller. Avstanden var helt super, null problem å gå å levere noe til naboen 5-600 meter unna.
 
Back
Topp