Babycall til vogna

Miniogmeg

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Har babycall med kamera ved senga, men vurderer en babycall til bruk ved soving ute/overnatting osv . Har fått med meg at Neonate er veldig bra, men så ser jeg også litt på nabby , den ser jo bra ut den også. Noen med erfaring ? :)

Har neonate etter storebror og er veldig fornøyd:)

Jeg liker neonate! Er så stressa hvis telefonen skal gå tom for batteri, eller oppdatere seg når ungen ligger ute, så nabby har ikke vært noe for meg :)

Vi har også netonate, perfekt til vogna!

Jeg liker neonate! Er så stressa hvis telefonen skal gå tom for batteri, eller oppdatere seg når ungen ligger ute, så nabby har ikke vært noe for meg :)
Tanken har slått meg også , blir veldig knyttet til telefonen. Er ikke bare bare å legge igjen telefonen hvis jeg skal et ærend og noen andre skal passe på heller ... Tror nok kanskje valget vil bli Neonate altså :)

Hvorfor har dere babycall i vognen? Er det fordi dere ikke har vognen i umiddelbar rekkevidde eller? Vi setter vognen utenfor et stuevindu å da hører vi om barnet gråter.
Burde vi ha babycall??

Hvorfor har dere babycall i vognen? Er det fordi dere ikke har vognen i umiddelbar rekkevidde eller? Vi setter vognen utenfor et stuevindu å da hører vi om barnet gråter.
Burde vi ha babycall??
Jeg bruker babycall i vogna da det ikke er mulig å åpne vindu på stua og kan ikke ha vogna der pga sol. Der vogna står, utenfor kjøkkenvinduet, hører vi ikke om hun er våken, veldig greit med babycall da :)

Burde vi ha babycall??

Verken hører eller ser henne på balkongen.

Brukte den også da jeg var på barselyoga og hun sov utenfor, besøk hos andre, kafé o.l.

Back
Topp