Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tanken har slått meg også , blir veldig knyttet til telefonen. Er ikke bare bare å legge igjen telefonen hvis jeg skal et ærend og noen andre skal passe på heller ... Tror nok kanskje valget vil bli Neonate altsåJeg liker neonate! Er så stressa hvis telefonen skal gå tom for batteri, eller oppdatere seg når ungen ligger ute, så nabby har ikke vært noe for meg![]()
Tror jeg går for denne jeg ogsåVi har denne:
http://www.barnashus.no/neonate-babycall-bc-6500d.html
Superfornøyd!! Mini er 8 uker og vi har enda ikke ladet batteriet!
Den har også en funksjon for null stråling ved at den sender signal kun hvis det er lyd hos babyen.
Jeg bruker babycall i vogna da det ikke er mulig å åpne vindu på stua og kan ikke ha vogna der pga sol. Der vogna står, utenfor kjøkkenvinduet, hører vi ikke om hun er våken, veldig greit med babycall daHvorfor har dere babycall i vognen? Er det fordi dere ikke har vognen i umiddelbar rekkevidde eller? Vi setter vognen utenfor et stuevindu å da hører vi om barnet gråter.
Burde vi ha babycall??
Hvorfor har dere babycall i vognen? Er det fordi dere ikke har vognen i umiddelbar rekkevidde eller? Vi setter vognen utenfor et stuevindu å da hører vi om barnet gråter.
Burde vi ha babycall??