Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tipper det skal være mulig å få de kobla opp mot kontrollenhet til høreapparatene, men hadde vært veldig kjekt med noe som ikke avhang av de.Jeg veit avent har en hvor d lyser i skjermen når det er lyd. Men har ikke vært borti vibrering!
Men d er ikke mulig da med feks en som kam kobles opp mot telefonen din? Som vibrerer eller noe når det er aktivitet?
Vet ikke helt, tenkte det var greit med en som gikk på to sanser som fungerer skikkelig. Så både syn (lys) og følelse (vibrasjon).De fleste har lys også, som lyser når mottakerenheten mottar signal, og når den mister signalet, samt da selvfølgelig når den tar inn lyd.
Det beste er kanskje om dere kjøper en med kamera også?![]()
Vet ikke helt, tenkte det var greit med en som gikk på to sanser som fungerer skikkelig. Så både syn (lys) og følelse (vibrasjon).
Funker hørselen er det jo hørsel og syn som samarbeider om den blinker + mikrofon.
Kamera innbiller jeg meg er mindre portabelt også? Så ikke like lett å ta med på besøk til besteforeldre og slikt?
Pustemonitor faktisk... Nei man får prøve å ikke ta helt avDet finnes modeller som du kan linke til app på telefonen din, men disse er ofte enkle å hacke, og de har større sjanse for å ikke funke, så ja, en med vibrasjon er sikkert best.
De med kamera er ikke vanskeligere å flytte enn de uten, men personlig synes jeg ikke det er nødvendig med kamera, for man må sjekke barnet ofte uansett, og blir ofte litt "falskt trygg" av å se barnet på kamera, men jeg forstår at det kan være greit når man ikke hører barnet, siden babycallen ikke alltid slår inn på alle små lyder, som man som (hørende) forelder ofte hører uansett.
Vi vurderte kamera, men da vet jeg at jeg hadde gitt etter og kjøpt pustemonitor også, og da hadde vi virkelig vært i gang.![]()
Hehe, ja altså ikke sånn sykehus-utstyr altså, men sånn til hjemmebruk.Pustemonitor faktisk... Nei man får prøve å ikke ta helt av(jeg vet om tilfelle der de trenger det, hvor barnet har epilepsi med pustestopp, men det hører heldigvis til sjeldenheten)