babycall (samme som på generelt)

*Grey*

Elsker forumet
Mailykke <3
noen som kan anbefale meg en babycall som ikke blir forstyrret av annet elektronikk i huset og at den har god batterilevetid?

Har kjøpt en brukt super nova på finn, men kan ikke en gang snakke i telefonen når den er på uten at det slår inn, og batteriet lever kun noen få timer (vi snakker kanskje max 3 timer[:'(])

jeg digger den vi har! ikke noen andre kanaler!! skal finne bilde av den
er en philips avent

ORIGINAL: Superteam

jeg digger den vi har! ikke noen andre kanaler!! skal finne bilde av den
er en philips avent

Den har vi og! kjempebra!

så kan man prate i den også! :) har bare lada den opp en gang siden jeg fødte:) men brukte den ikke hver dag i begynnelsen da! den heter Philips Avent babycall, SCD510

så kan man prate i den også! :) har bare lada den opp en gang siden jeg fødte:) men brukte den ikke hver dag i begynnelsen da! den heter Philips Avent babycall, SCD510

Okei, vi har en annen fra avent :p med camera!

vi har Neo Nate
den er helt super!

den viser hvor mange grader d er inne på soverommet,
og du kan stille inn max og minimums grader du vil ha på soverommet, så piper den når tempen blir over/under!

så er d lys på toppen, vibrasjon om du vil og bilde av "baby" på displayet som viser soveansikt/grineansikt.

maaange kanaler og LANG rekkevidde!

ja jeg er glad i den [:D]

ORIGINAL: MammaOgLilleS

er den med kamera bra? bruker dere kameraet mye?

trenger ikke kamera :) men vet hvilken du mener :)

ORIGINAL: *Aveta*

er den med kamera bra? bruker dere kameraet mye?

Jeg synes det er helt topp å ha! Da kan jeg følge med om hun har fått sparket av seg dyna eller fått dyna over seg, eller om hun er våken, mistet smokken osv!

ORIGINAL: *Aveta*

driver og vurderer denne.[:)]

vi liker den kjempegodt! greit når det ikke er kanaler!! så slipper det å plutselig slå inn noen andre :P

også er det greit at man kan prate i den som foreldrene har! :)

Ei venninne av meg bruker denne til sønnene sine! Hvis de står opp for å leke etter leggetid snakker hun bare i den hehe! "gå å legg deg" :P

takk for svar jenter[:D]
må uansett ha en annen enn den vi har nå, skal sjekke litt[:D]

Vi har Doro. Kjempe fornøyd.
Med både lys og musikk. Og man kan snakke i den.

Der er det ingen forstyrrelser. Og det er kjempe god lyd i den.

NeoNate fra Barnas Hus til 1299,-. Veldig bra, fanger opp all lyd barnet gir fra seg og føles veldig trygg [:)]

Du kan stille inn sensitiviteten på Baby uniten, og volum på foreldre uniten. Foreldre uniten piper dersom den eller baby uniten snart går tom for batteri, foreldre uniten viser batterinivået på baby uniten, temperatur på rommet hvor baby uniten er, lys display hvor displayet lyser opp når det kommer lyd, kan stille på vibrering istedenfor lyd. Den er liten og hendig, ser veldig bra ut, lett og har fine ladere med lange ledninger. Kunne ikke tenke meg noe annen babycall enn akkurat den. HELT SUPER!

Link: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/neonate-babycall-bc-5000a.html

ORIGINAL: funnybunny85

vi har Neo Nate
den er helt super!

den viser hvor mange grader d er inne på soverommet,
og du kan stille inn max og minimums grader du vil ha på soverommet, så piper den når tempen blir over/under!

så er d lys på toppen, vibrasjon om du vil og bilde av "baby" på displayet som viser soveansikt/grineansikt.

maaange kanaler og LANG rekkevidde!

ja jeg er glad i den [:D]

Akkurat den vi har også, HELT GENIAL [:D]

Back
Topp