Babycall og mat om natten

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Lurer på hvor lenge det er vanlig å la babyene få mat om natten? Lillegutt sover som regel rundt, men våkner noen ganger i 4-5 tiden i perioder. Lurer også på å kutte ut babycall da jeg hører når han skriver/våkner uansett. Tenker det da kanskje er lettere for han å sovne igjen uten mat da han som oftest bare ligger å babler. Med babycall så våkner jeg av den minste lyd.
 
Jeg tror det er veldig forskjellig når dei slutter å spise på natten, og man ikke trenger å stresse med det :) Dei vil slutte av seg selv til slutt. (jeg kan skjønne med avenning/slutting når dei begynner å nærme seg året å slikt, men jeg stresser ikke med det enda da han er bare 6 mnd gammel)

Lillegutt her våkner som regel flere ganger om natten (men gir han mat 1 gang), ellers så er det bare smokken eller litt ¨kos¨, før han sovner til igjen.
Vi har han fortsatt på våret sitt soverom :)

Vi har en babycall der du kan skru ned sensitiviteten til at du bare hører babyen når han gråter (da hører vi ikke han når han pludrer for seg selv). Også skrur man opp om man vil høre mer.
 
Når jeg tenker meg om, så har vi en knapp hvor det står sensitivity" på vår babycall også :) Kanskje bruke den da ;) Har skjedd flere ganger at han sovner igjen selv om han våkner tidlig, men ettersom jeg våkner av hver minste lyd da så klarer jeg ikke å sovne igjen så lett.
 
Her er det heller ikke stort som funker hvis han først setter igang om natten - kun pupp. Slutta å ta flaske for et par mnd siden og da begynte vi med grøt. Han får grøt rett før han legger seg, men våkner nesten alltid for pupp i 23-tiden uansett (og ofte i 03-04 tiden i tillegg, før frokostpuppen i 06-07 tiden). Han vil nesten ikke ha pupp om dagen lenger, har liksom ikke tid:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp