Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Vi skal kjøpe babycall med videofunksjon, men jeg vet ikke helt hvilken vi bør gå for.
Denne har kommet best ut i test i år. Er det noen av dere som har kjennskap til denne? Koster jo litt, så greit å vite at folk er fornøyde med den. Eller eventuelle andre som er rimeligere, men gode.
Vurderer samme, så følger tråden dinHei!
Vi skal kjøpe babycall med videofunksjon, men jeg vet ikke helt hvilken vi bør gå for.
Denne har kommet best ut i test i år. Er det noen av dere som har kjennskap til denne? Koster jo litt, så greit å vite at folk er fornøyde med den. Eller eventuelle andre som er rimeligere, men gode.
Den har vi ønsket oss til julHei!
Tusen takk for svar, alle sammen!
Veldig fint å få innspill med erfaringer og tips på tilbud. Godt å høre at flere vurderer samme, for da er jeg ikke helt på bærtur.
Med de to første var det kun lyd, ikke video, og da hadde jeg Avent.
Går nok for denne regner jeg med
Finner bare den uten video jeg? Kanskje den ble utsolgt, hva betalte du for den?Har kjøpt Neonate nå - Babybanden har tilbud Deilig å få på plass - selv om det er noen måneder igjen.
Takk for alle tips og erfaringsdeling!
Finner bare den uten video jeg? Kanskje den ble utsolgt, hva betalte du for den?
Finner bare den uten video jeg? Kanskje den ble utsolgt, hva betalte du for den?
Det ble den, men så dukket tilbudet opp på babycare. Så jeg kjøpte der
Vi hadde problemer med vår, samme som deg med ladeinngangen. Fikk vite da jeg tok direkte med Neonate at det var en produksjonsfeil. Så de sendte meg ny. Kjempeservice!Vi har den fra Neonate. Veldig fornøyd.
Vi har hatt den i 1,5 år og har aldri hatt noe problem med den.
Vet noen har litt problemer med batteriet eller ladeinngangen, men Neonate har supergod kundeservice og er gode på å sende ny del isåfall.
Kjøpe nettopp Neonate med video fra Mimmis. Brukte rabattkoden på bildet, og fikk prisen ned i 1691 kr!
(Nå tør jeg ikke følge prisutviklingen videre i black week )
Bestilte der jeg også nå! Med rabattkoden så tror jeg ikke man får den noe billigereKjøpe nettopp Neonate med video fra Mimmis. Brukte rabattkoden på bildet, og fikk prisen ned i 1691 kr!
(Nå tør jeg ikke følge prisutviklingen videre i black week )
Vi hadde problemer med vår, samme som deg med ladeinngangen. Fikk vite da jeg tok direkte med Neonate at det var en produksjonsfeil. Så de sendte meg ny. Kjempeservice!