Babycall med video

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!

Vi skal kjøpe babycall med videofunksjon, men jeg vet ikke helt hvilken vi bør gå for.
Denne har kommet best ut i test i år. Er det noen av dere som har kjennskap til denne? Koster jo litt, så greit å vite at folk er fornøyde med den. Eller eventuelle andre som er rimeligere, men gode.

Hei!

Vi skal kjøpe babycall med videofunksjon, men jeg vet ikke helt hvilken vi bør gå for.
Denne har kommet best ut i test i år. Er det noen av dere som har kjennskap til denne? Koster jo litt, så greit å vite at folk er fornøyde med den. Eller eventuelle andre som er rimeligere, men gode.

https://www.jollyroom.no/babyutstyr/barnesikring/babycalls/motorola-mbp482-babycall

Denne har vi kjøpt nå, har ikke fått brukt den enda men kamera virker bra :)

Hei!

Vurderer samme, så følger tråden din :)

Vi har den! Selve babycallen er gull! Veldig kjekt med godt kamera, og flere valgmuligheter (du kan bruke den uten kamera, ha kamera på hele tiden eller at kamera slår seg på kun når den fanger opp lyd). Sensitiviteten er justerbar. Den har også veldig god batteritid i starten.

Vi har brukt vår hver eneste kveld og natt i to år nå, og nå begynner batteritiden å bli dårlig, særlig på foreldreenheten. Vår tålte heller ikke et lite dunk i gulvet fra lav høyde. Nå faller laderen ut/får ikke alltid kontakt.

Utover det er vi veldig fornøyde og hadde valgt den igjen. Var så godt med kamera når hun begynte å snu seg på magen :)

Hei!

Den har vi ønsket oss til jul

Vi skal kjøpe denne fra Neonate ☺️ Fått den anbefalt av flere. Hørte at det var gode tilbud på den på black friday i fjor, så har sjekket Prisjakt og skrevet ned noen priser. Om ikke det er tilbud er det ingen fare, vi trenger det nok ikke de første mnd uansett. Baby vil være med oss første tiden. Er førstegangs og har mye å handle, så tenker vi tar ting litt etter litt!

Tusen takk for svar, alle sammen! :)

Veldig fint å få innspill med erfaringer og tips på tilbud. Godt å høre at flere vurderer samme, for da er jeg ikke helt på bærtur.

Med de to første var det kun lyd, ikke video, og da hadde jeg Avent.

Går nok for denne regner jeg med :)

Tusen takk for svar, alle sammen! :)

Veldig fint å få innspill med erfaringer og tips på tilbud. Godt å høre at flere vurderer samme, for da er jeg ikke helt på bærtur.

Med de to første var det kun lyd, ikke video, og da hadde jeg Avent.

Går nok for denne regner jeg med :)

vi har denne neonate med video, brukt vår hver natt i 4 år, den har tålt en trøkk men batteri på foreldreenheten døde etter 3,5 år men da kan man bare kjøpe nytt batteri ^^ denne er Fin fordi den ikke kobler seg på nett så den er trygg mtp hacking. Anbefales!

Vi har den fra Neonate. Veldig fornøyd.
Vi har hatt den i 1,5 år og har aldri hatt noe problem med den.

Vet noen har litt problemer med batteriet eller ladeinngangen, men Neonate har supergod kundeservice og er gode på å sende ny del isåfall.

Har kjøpt Neonate nå - Babybanden har tilbud :) Deilig å få på plass - selv om det er noen måneder igjen.

Takk for alle tips og erfaringsdeling! :)

Kjøpe nettopp Neonate med video fra Mimmis. Brukte rabattkoden på bildet, og fikk prisen ned i 1691 kr! :happy093
(Nå tør jeg ikke følge prisutviklingen videre i black week :hilarious:)

Vedlegg

• Screenshot_20201122_225045.jpg
    Screenshot_20201122_225045.jpg
    21,3 KB · Visninger: 29
Vi har den fra Neonate. Veldig fornøyd.
Vi har hatt den i 1,5 år og har aldri hatt noe problem med den.

Vet noen har litt problemer med batteriet eller ladeinngangen, men Neonate har supergod kundeservice og er gode på å sende ny del isåfall.
Vi hadde problemer med vår, samme som deg med ladeinngangen. Fikk vite da jeg tok direkte med Neonate at det var en produksjonsfeil. Så de sendte meg ny. Kjempeservice! :happy:

Kjøpe nettopp Neonate med video fra Mimmis. Brukte rabattkoden på bildet, og fikk prisen ned i 1691 kr! :happy093
(Nå tør jeg ikke følge prisutviklingen videre i black week :hilarious:)
Bestilte der jeg også nå! Med rabattkoden så tror jeg ikke man får den noe billigere :D

Vi hadde problemer med vår, samme som deg med ladeinngangen. Fikk vite da jeg tok direkte med Neonate at det var en produksjonsfeil. Så de sendte meg ny. Kjempeservice! :happy:

Jeg har ikke noe problem :)
Men vet mange har hatt det.
Godt å høre at du fikk god service!

Back
Topp