Babycall med video

Veldig glad jeg kjøpte med video. Mini lager en del lyd selv om han sover, så hadde blitt mye unøvendig løping opp og ned på soverommet hvis jeg kun hadde hatt lyd. Han sover også mye i vogna ute på trappa, og der kan jeg ikke se han ut av vindu. Så det gir en trygghet å kunne se på skjermen at han har det bra.

I tillegg så liker jeg å se at han puster/beveger på seg, så da slipper jeg og gå inn på soverommet å forstyrre han.

Har Neonate :)

Jeg hadde planer om å kjøpe uten video, men så fikk jeg ei jente som bråker helt vanvittig i søvne:-) mange rare koselyder og andre rare sovelyder og det er heller ikke altid så godt p høre forskjell på, «nå vokner hun» lyd og «nå drømmer hun sikkert noe.»

Så da har vi ombestemt oss og kjøper med kamera.

I tillegg har vi funnet ut st det nok blir greit å ha med kamera siden soverommet hennes blir i samme etasje men i enden av en lang gang fra våres soverom, så det er greit å kunne se henne på video når hun skal starte å sove på eget rom for å bedømme om det er nødvendig å gå inn til henne eller om det bare er sovelyder etc

Veldig nyttig! Jeg ville aldri vært foruten. Det er så greit å se om hun faktisk er våken eller om hun bare lager lyd og å kunne se hvordan hun har det uten og risikere å vekke henne.

Har også Neonate og er veldig fornøyd med den :) Tydelig bilde, stabil (har aldri falt ut), lang rekkevidde, følsom for lyd uten å være for følsom og lett å feste på f. eks vogn. Det går an å velge mellom kun lyd, bilde og lyd eller bilde ved lyd. Man kan også ha flere babyenheter på én foreldreenhet om man har/får flere barn.

Har akkurat samme erfaring. Hadde avent tidligere og den falt ofte ut og hadde mye kortere rekkevidde. Greit å kunne sitte ute i Hagen på sommeren og fremdeles ha rekkevidde på babycallen. Jeg har også barn som har likt å ha ting overhode når de sover så vært veldig greit å kunne følge med uten å fysisk gå inn. Vi har koblet på to kameraer (har to barn). Veldig praktisk.

Back
Topp