Babycall med video?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Noen med erfaring? Vi har babycall etter Herman, men gubben har lyst på med video. Hvilken er å anbefale?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

vi hadde fra motorola og den var ræva. hørt at advent sin er bra

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Me har avent sin, veldig fornøyd :)
Kjøpte den når han blei litt eldre da, når han styrte å romstrerte i sengå.. Men greit å ha da, så ein sleppe gå inn å ut heila tiå :)

Vi har hatt avent sin, men den var sinnsykt dårlig lyd på. Fikk ny, og samme problemet med den.. I følge butikken takler den ikke avstanden mellom stuen i 1. Etg og soverom et i 2. Vi har i stedefor kjøpt et annet merke vi bruker :-p

Hadde med video men kastet den! Overvåke barna sine er ikke pent!

Kine snart mamma til fire <3

Hadde med video men kastet den! Overvåke barna sine er ikke pent!

ehm?! overvåke? man overvåker ikke barna sine, mange aom føler en trygghet med video. faktisk så har vi en bekjent som holdt på miste ungen sin og med at han så det på videoen så reddet han ungen sin.

Det er jo en som man kan koble til på feks iPhone :-) ser for meg at det er greit !!

Det er en eller aen "I Baby" eller noe sånn som du kobler opp til I-Phone. Svigerinnen min har den til tantejenta mi og den er helt genial! Den skal jeg ihvertfall investere i!! Da er det bare en app du laster ned så får du full oversikt og kan styre kameraet rundt i rommet! Kjempe bra bildekvalitet var det også!

ehm?! overvåke? man overvåker ikke barna sine, mange aom føler en trygghet med video. faktisk så har vi en bekjent som holdt på miste ungen sin og med at han så det på videoen så reddet han ungen sin.

Jeg syntes ikke noe om det å sitte å kunne se en unge på en skjerm! Man burde klare reise på rumpa nok til å klare se etter ungen sin. Jeg er imot det, andre får ha sin mening. :-) derfor jeg har mine barn så nært som mulig det første året. Det er snakk om vibber!

Vi har en avent, tror det er den nyeste. Er kjempefornøyd. Den har ikke så stor rekkevidde, men fungerer fint inne i et hus. Alle får ha sin mening, men kan virkelig ikke se hva som er galt med å se barnet sitt. Vi hører de jo med en vanlig babycall. Og tror ikke de driver med så mye hemmelig enda heller, så føler ikke at det er så mye annet å overvåke, enn deres sikkerhet! Min hadde våkna skulle man gått inn så ofte man føler for å se til de iblandt!

Uansett alder så handlet det om overvåkning! En ting et å høre babyen sin, en annen er å filme den! Jeg er imot, dere er for! Godt vi ikke alle må dele barn hehe ;)

Det er mulig å hacke seg inn på babycallen, så andre kan sjå på babyen din. Har dikka ikkje lest det som stod på dagbladet for en tid tilbake? Foreldrene hørte ein mann som snakket stygt til babyen, dei sprang inn og der snudde kameraet seg mot faren, og begynte snakke til han.

Eg ville aaldri hatt babycall med kamera..

Det er mulig å hacke seg inn på babycallen, så andre kan sjå på babyen din. Har dikka ikkje lest det som stod på dagbladet for en tid tilbake? Foreldrene hørte ein mann som snakket stygt til babyen, dei sprang inn og der snudde kameraet seg mot faren, og begynte snakke til han.

:eek:

Hvordan skal deg overhodet være mulig? At et kamera kan snu seg mot faren og snakke til han? Man filmer ungen sin hele døgnet ellers, og det tar man opp for å vise igjen senere. Med babycall blir det ingen opptak! Da rr det vel overvåkning når man filmer sitt sovende barn fordi man syns det er så søtt også da!

Man kan faktisk komme seg inn på alt sånn! Selv om det ikke er opptak. Man kan jo hacke seg inn på tlf og data også babygreier :) tro det eller ei! Google det

Her har vi hatt med kamera og det er GULL verdt! Noe man ikke savner om man ikke har det, men når man først har hatt det kan en ikke være foruten! Det er min mening ihvertfall :) Vi har av merket VisionNova - anbefales IKKE.

Jeg har hatt og ombestemte meg lett ;)

Har null erfaring med kamera. Vi har super nova og er strålende fornøyd :)

Back
Topp