Babycall med kamera

Heldigst

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Februarbarna 2023
Noen som har tips til god babycall med kamera? Eller erfaringer med babycall med kamera dere ikke er fornøyd med? Jeg leverte akkurat inn min neonate med kamera som har blitt forsøkt reparert 3 ganger. Var på en annen butikk for å se utvalget der og dama i kassen sa de hadde hatt veldig mange klager på akkurat den. Synes det er vanskelig med babycall, vanskelig å finne seriøse tester på nett.

Lest mye bra om Dema V21, så den tror jeg vi satser på
Hadde egentlig bestemt meg halvveis for den jeg også, men leste på en annen side på forumet at dema var litt svindel og link til ei forbrukerside (husker ikke hvilken i farten, om du søker på "babycall" på forumet finner du den), der det var mange som klaget på manglende kundeservice og dårlig produkt.

Hadde egentlig bestemt meg halvveis for den jeg også, men leste på en annen side på forumet at dema var litt svindel og link til ei forbrukerside (husker ikke hvilken i farten, om du søker på "babycall" på forumet finner du den), der det var mange som klaget på manglende kundeservice og dårlig produkt.
Hmm… har du link til den samtalen?

Hmm… har du link til den samtalen?
Her fant jeg den

Med link til trustpilot.

Har hatt god erfaring med neonate, god rekkevidde og holder godt på batteri. Ikke prøvd med kamera, da det er snart 6 år siden sist jeg hadde baby. Nå vil vi prøve neonate med kamera.

853BEF69-C700-4E48-97E7-903C4EE9DAF7.jpeg

Skal prøve denne

Har hatt god erfaring med neonate, god rekkevidde og holder godt på batteri. Ikke prøvd med kamera, da det er snart 6 år siden sist jeg hadde baby. Nå vil vi prøve neonate med kamera.
Vi fikk låne neonate uten kamera når den med var inne til reparasjon. Den funka supert. Men den med kamera var grusom for vår del, måtte levere den inn etter tredje forsøk på å fikse defekt batteri.
I tillegg hadde den irriterende lys og begynte å pipe infernalsk når den hadde 20 (eller var det 25?) prosent batteri igjen. Og nå når jeg har vært ute på jakt etter ny babycall har to av stedene jeg har spurt sluttet å føre den da de fikk så mye klager, og et tredje sted hadde den fortsatt, men fortalte at de hadde hatt veldig mye klager på den. Anbefaler den virkelig ikke.

Back
Topp