Babycall med kamera

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Hvilken anbefales? Vi hadde det til storebror men den har dessverre blitt ødelagt så må ha en ny :)
 
Vi har vært veldig fornøyd med neonate sin og har kjøpt en til babyenhet til lillebror
 
Har Luvion prestige touch 2. Funker helt fint, men ikke veldig glad nattasangene, de er veldig dårlige og tror aldri jeg hadde fått sove til noe sånt. Den har mulighet å ha ledning på begge plasser om man har tilgang til stikkontakt, noe jeg liker godt. Da jeg hater å måtte ha batterier til ting som skal virke
 
Vet mange er fornøyde med neonate sin. Vi har neonate uten kamera og er veldig fornøyde med den hvertfall. Liten, trådløs/oppladbar og godt batteri. Vi bruer vår hver kveld fra han legger she og til vi går i seng, samt dagtid i helgene når han dupper og lader ikke oftere enn annenhver uke, hvsi ikke enda sjeldnere. Men kamera tar litt emr batteri, så den må nok lades litt oftere.
 
Takker for tips! Vi har neonate uten kamera fra før, og hadde philips med kamera, veldig fornøyd med den takka for seg.. Skal sjekke ut neonate med kamera :)
 
Avent har vi. Veldig fornøyd. Stor skjerm. Best i test
 
Back
Topp