Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøpte en fra Philips Avent med kamera til nr. 1. Den har vært i bruk omtrent 98% av alle kvelder og netter i snart 4 år, (ja, på tide å slutte nå....) og er så god som ny. Ærlig talt skjønner jeg ikke at foreldre har klart seg uten kamera, men det er nok bare en vanesak. Anbefaler med kamera på det sterkeste.Noen med erfaringer med babycall med kamera ?
Eller hvilken babycall tenker/skal dere kjøpe ?
Har uten kamera, og er fornøyd med det [emoji4]
En venninne av meg kjøpte med kamera, å det angret hun litt på da hun ble så avhengig av å kunne se barnet når det sov. Hun hadde vanskelig for å slappe av hvis hun måtte bruke vanlig babycall.
Signerer så denne, tror jeg kommer til å kjøpe uten kamera, soverommet er kort vei fra stuen som vi gjerne kommer til å sitte i etter baby har lagt seg.
Har flere venner som har kjøpt med kamera ( og noen som har uten) og jeg har observert at de vennene våre som har med kamera virker ikke til å klare å slappe av skikkelig selv etter barnet har lagt seg, de sitter jo å ser på den babycallen hele tiden selv om det ikke har vært noe indikasjon på at barnet er våken.
Må si det faktisk har irritert meg litt når vi har vært på besøk. Kan sammenligne det litt med noen som bare sitter distrahert på mobilen når man prøver å føre en sammtale.
Sniker.
Vi har Neonate BC-8000DV og er kjempefornøydJeg ville aldri hatt uten kamera. Jeg sitter ikke og stirrer på den men synes det er greit å se om hun har sovnet eller ikke og om hun faktisk våkner når hun lager lyd. Jeg synes også det er greit å se at hun ikke har lagt kosekaninen over ansiktet.
Det med hackingen er vel mer på de appene man kan bruke, ikke på babycallene. Sist jeg sjekket i hvert fall [emoji4]Her blir det uten kamera. Ett argument er at man kan bli sittende og se hele tiden. Men av en eller annen grunn har det blitt populært å hacke seg inn på disse babymonitorene med kamera også. Men hver sin smakSom med alt annet
![]()
Et lite tips er å kjøpe ein liten batteridreven måler utenom. Me kjøpte på enten biltema eller jula,2 stykk. Ein til soverom og ein til stue. Så har me litt kontroll på temp både her og derNoen som vet om man kan få babycall med både kamera og temperaturmåler??