Babycall med kamera

Lykk3

Andre møte med forumet
Noen med erfaringer med babycall med kamera ?

Eller hvilken babycall tenker/skal dere kjøpe ?

Noen med erfaringer med babycall med kamera ?

Eller hvilken babycall tenker/skal dere kjøpe ?
Vi kjøpte en fra Philips Avent med kamera til nr. 1. Den har vært i bruk omtrent 98% av alle kvelder og netter i snart 4 år, (ja, på tide å slutte nå....) og er så god som ny. Ærlig talt skjønner jeg ikke at foreldre har klart seg uten kamera, men det er nok bare en vanesak. Anbefaler med kamera på det sterkeste.

Har uten kamera, og er fornøyd med det [emoji4]
En venninne av meg kjøpte med kamera, å det angret hun litt på da hun ble så avhengig av å kunne se barnet når det sov. Hun hadde vanskelig for å slappe av hvis hun måtte bruke vanlig babycall.

Hadde uten kamera sist og det fungerte fint. Denne gangen har vi kjøpt med kamera, så ingen erfaring enda.

Vi kjøpte Neonate m kamera. Vi ville ha babycall m bsbyenhet som ikke trengte stå i strøm siden vi har brukt den mest til når minsten sover ute i vogn.. Er veldig fornøyd! Batteri varer lenge og rekkevidden er god! Nå bruker vi ikke videofunksjonen så mye lenger, siden han er så stor..men var veldig bra når han var liten..hadde løpt opp og ned for å sjekke han hvis ikke.. [emoji28]

Har neonate med kamera, er veldig fornøyd [emoji4] hadde uten kamera da storesøster var baby, det var ok det også. Den fungerte dårlig etter hvert, så derfor vi kjøpte ny. Ville ha med kamera for å se om hun prøvde å klatre ut av senga, i tillegg er det veldig praktisk at det går an å putte den på vogna og se om hun faktisk sover eller ikke.

Vi har hatt et par ulike modeller, alle uten kamera. Det har fungert veldig fint. Har vurdert med kamera, men må innrømme at jeg er blitt skremt av alle historiene om at kamera er blitt hacket av fremmede.

Har uten kamera, og er fornøyd med det [emoji4]
En venninne av meg kjøpte med kamera, å det angret hun litt på da hun ble så avhengig av å kunne se barnet når det sov. Hun hadde vanskelig for å slappe av hvis hun måtte bruke vanlig babycall.

Signerer så denne, tror jeg kommer til å kjøpe uten kamera, soverommet er kort vei fra stuen som vi gjerne kommer til å sitte i etter baby har lagt seg.

Har flere venner som har kjøpt med kamera ( og noen som har uten) og jeg har observert at de vennene våre som har med kamera virker ikke til å klare å slappe av skikkelig selv etter barnet har lagt seg, de sitter jo å ser på den babycallen hele tiden selv om det ikke har vært noe indikasjon på at barnet er våken.
Må si det faktisk har irritert meg litt når vi har vært på besøk. Kan sammenligne det litt med noen som bare sitter distrahert på mobilen når man prøver å føre en sammtale.

Kjenner flere som har advart meg mot kamera fordi de selv har gått i fella med å hele tiden sitte å se på skjermen [emoji38] hadde vanlig babycall fra avent som hadde spilling av musikk i 30min og er super fornøyd med den, vurderer å kjøpe med kamera til 1åringen når vi skal inn på egent rom og i vanlig seng, da har eg litt kontroll på om hun er der hun skal. Men til baby ser eg ikkje behovet

Vi har neonate uten kamera, funket helt ypperlig for oss[emoji5] Aldri savnet kamera, og tror jeg hadde følt det litt som andre her over skriver at man fort kan bli sittende å se FOR mye på den[emoji28]

Vi har neonate uten kamera. Vurderte å kjøpe med kamera etter at vi hadde en fæl opplevelse der sønnen min holdt på å bli kvalt av gulpet sitt i bilstolen når han var nyfødt, men fant ut at jeg måtte overvinne angsten min for at det skulle skje han noe og stole på at han hadde det bra i senga si på rommet vårt. Vi sjekket han hele tiden og gikk inn ved den minste lyd. Neonate er ganske sensitiv på lyder og slår ut bare han puster litt tungt eller om en bil kjører forbi når vinduet er åpent.

Signerer så denne, tror jeg kommer til å kjøpe uten kamera, soverommet er kort vei fra stuen som vi gjerne kommer til å sitte i etter baby har lagt seg.

Har flere venner som har kjøpt med kamera ( og noen som har uten) og jeg har observert at de vennene våre som har med kamera virker ikke til å klare å slappe av skikkelig selv etter barnet har lagt seg, de sitter jo å ser på den babycallen hele tiden selv om det ikke har vært noe indikasjon på at barnet er våken.
Må si det faktisk har irritert meg litt når vi har vært på besøk. Kan sammenligne det litt med noen som bare sitter distrahert på mobilen når man prøver å føre en sammtale.

Signerer denne. Det var grunnen til at eg heilt bevisst kjøpte UTAN kamera. Har Neonate og er kjempefornøyd. God rekkevidde, god batteritid og tar liten plass i f.eks stelleveske slik at ein lett kan ta dei med seg:)

Sniker.

Vi har Neonate BC-8000DV og er kjempefornøyd :) Jeg ville aldri hatt uten kamera. Jeg sitter ikke og stirrer på den men synes det er greit å se om hun har sovnet eller ikke og om hun faktisk våkner når hun lager lyd. Jeg synes også det er greit å se at hun ikke har lagt kosekaninen over ansiktet.

Spiller denne også av vuggeviser og har temperaturmåler slik den uten kamera har? [emoji4] vurderer denne sterkt!

Her blir det uten kamera. Ett argument er at man kan bli sittende og se hele tiden. Men av en eller annen grunn har det blitt populært å hacke seg inn på disse babymonitorene med kamera også. Men hver sin smak :-) Som med alt annet;)

Begynte med et kamera (novalinq). Helt elendig, ikke kjøpt den. Tømmer mobilen for strøm, må trykke hvert 10. Min for at den ikke skal gå ut av kameraet, elendig kvalitet, kan ikke bruke mobilen, osv... kjøpte en babycall uten kamera på Finn. Ble ikke fornøyd med den før for noen uker siden, nå funker den endelig som den skal... før reagerte den ikke alltid på lyder

Her blir det uten kamera. Ett argument er at man kan bli sittende og se hele tiden. Men av en eller annen grunn har det blitt populært å hacke seg inn på disse babymonitorene med kamera også. Men hver sin smak :-) Som med alt annet;)
Det med hackingen er vel mer på de appene man kan bruke, ikke på babycallene. Sist jeg sjekket i hvert fall [emoji4]

Noen som vet om man kan få babycall med både kamera og temperaturmåler??

Noen som vet om man kan få babycall med både kamera og temperaturmåler??
Et lite tips er å kjøpe ein liten batteridreven måler utenom. Me kjøpte på enten biltema eller jula,2 stykk. Ein til soverom og ein til stue. Så har me litt kontroll på temp både her og der :)

Back
Topp